Pages

Tuesday, March 01, 2011

Officially Day 1

Salam..

huhu...tgh update dalam office...

sesaje je sambil2 menunggu shift abis...
update r sekejap...

hari ni secara rasminya jadi pekerja level 1 dalam bidang network management & operation ni..
sampai2 terus diajar oleh bebdk shift pagi tadi..
macam mane nak guna system...
macam mane nak tgk server mane yang down..
bila server down,ape yang kami kena buat...
basically wat report r dalam sistem..
cuma ada r cara2nya...

so..tu la basically ape yang aku belajar hari ni...
tp ye r kan...level 1 ni duk depan pc juz tgk mane site yg down je r..
mula2 ni xde r rasa ape sgt...
tp lama2 aku rasa boring gak..pasal tak byk gerak2...
tp leh isi masa ngn buat pembacaan sikit apa2 yg aku tak tau...
skang aku abiskan masa ngn baca pasal Excel Macro...
ada staff ckp nk wat software pakai benda tu...
dia nak aku tolg..tp aku xtau ape2 pasal macro ni...
so kena wat research dulu...huhu...balik nanti teruskan lagi researchnya..

hurmmm...rasanya tu je la kot...
malas nak tulis pjg2...just wat catitan...mudah nanti aku nak wat report tuk MMU nyer...
leh refer...huhu...TILL THEN,SEE YAA...

0 celoteh:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...