Saturday, March 05, 2011

Day 5(Stalk)

Salam

hurmm..
ari ni tak tu kenapa rasa cam masa tu jalan laju la pulak...
kalu macam hari2 lepas...seminit pun dah rasa lama...
tang nak balik r paling terasa sekali...

kali x,kenapa...aku abiskan masa ngn baca blog org...
kira stalk la jgk...aku tak tau dah berapa puluh entry dia aku baca...
terjumpa blog senior...n baca r kisah2 hidup dia di MMU...
skang ni dah grad dah dia...aku rasa bkn dia sorg aku bc...
member2 dia yg lain pun aku tibai baca...

mcm2 gak aku tau...cam seronok pun ada bila tgk setiap aktiviti dia lakukan...
jalan ke sana jalan ke sini....vroom sana,vroom sini...
ada je aktiviti2 diaorg...paling kerap n xmiss entrynya pasal besday member2nya...
meriah rasanya bila tgk kawan2 1 batch gather tuk besday boy/girl...
waktu tu r diorg berkumpul...event2 yg diorg join...tp paling menarik tpt2 yg diorg gi jalan2 r...ada jer tpt..ape pun aku stalk sampai ke 3 tahun punyer entry...khusyuk tul stalk org ek...smpi tak sedar masa berlalu...mmg nmpk r dia punyer persahabatan diaorg strong...seronok tgk mcm tu..

n baru aku tau YTM penah wat program bentuk kebajikan...join venture ngn program TV3 Bersamamu...n pelajar2 ytm jadi sukarelawan tuk program tu...interesting gak...dapat masuk tv sambil menolong org susah...xde dah ke program tu lagi?? bleh gak nak join...nk tgk n selami dunia org susah2 ni...hurmm...berharap ada la nanti....

so, ilmu ari ni dapat ape??? ilmu stalk org...hahhaa..

0 celoteh:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...