Pages

Monday, March 28, 2011

Week 5 - Day 23

Salam...

hurmm...dah masuk minggu ke-5...
hari ni aku keje...selalunya aku cuti...tp kan aku dh swap cuti aku ke sabtu...
so ahad keje cam biasa...
kali ni satu shift ngn 1 abg ni...
hurmm...antara yg paling lama keje situ...
baru je mendirikan rumahtangga baru2 ni...
hurm...agak bersahaja je dia ni..menyebabkan aku takut terjebak sekali...
rehat leh lama2...balik leh awal...tak berkira mana...
cuma jgn kantoi la...huhu....
aku ni dh r jenis follow the rules...jarang nk langgar...
kalu aku langgar ,langgar terus 3 4 rules...huhu...

Hari ni,xde keje ape2 yg perlu dibuat...almaklum la...cuti ahad....xleh nk wat ape2...
cuma banyak site yg down...sampai 5 site yg down...
so leh tau la shift pagi esok,konpem sibuk...kena call sana,kena call sini..
sian Alex n Shai....haha..time shift korg je...mesti byk site down...
time aku ngn weiqi...xde langsung site yg down...huhuhu..pelik sungguh...
baik shift pagi or shift ptg...serupa je...
bersiap sedia la korg esok...

haaa...ok la...tu je...TILL THEN,SEE YAA...

0 celoteh:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...