Pages

Friday, March 11, 2011

Week 2 - Day 10

Salam...

huu...sudah pun hujung minggu ke-2..
so 1st week tuk bebdk MMU gak..
diorg mesti dah register subject and etc...
kali ni ditempat keje...macam biasa...observe ape2 yang patut...
try wat calling...alamak...aku salah cakap...amek ko kena terus...
xpe r belajar drpd silap...tp seriusly nak berckp ngn konfiden dlm telefon bukan
1 proficient aku...lgpun aku kurg fhm sikit nama2 device...so bila wat panggilan...
term2 nak sebut susah bg aku...padahal tuk org lain senang je..
xpe la...bljr...esok turn aku tuk jaga sorg2...selalu berpartner...
haha..macam mane la rasanya...merasa jugak aku ke Kolej Kediaman Taman Tasik Utama...
tu tempat tinggal pompuan...terserempak ngn seseorg yg aku kenal...takpe la biarkan jer...
so complete la kesemua kolej kediaman UTeM aku ziarah..lepas ni turn bdk2 lain la pulak..huhu..

Hari ni jugak result exam sem lepas dah kuar...kali ni xde rasa berdebar or ape2 la...just nothing...xde perasaan...tgk je la resultnya...alhamdulilah...meningkat...tapi tak mendadak...kekdg bila tgk balik..aduss...ada part yg rasanya boleh perform lg...nak menyesal pun xguna..aku rasa dah all out dah tu..tu je yg mampu...tp all out aku x efficient...masa byk terbuang ngn aktiviti2 yg x berpaedah...kekdg terasa nak jadi sibuk balik...sebab ngn sibuk tu baru terasa masa tu sgt2 berharga..n macam mane sekalipun konpem akan guna sebaiknya...sem lepas aku byk masa terluang...tp kekdg tu guna tuk menda lain...sibuk tu just kekdg je...xpe la...sume menda dah lepas...setakat tu kenang-kenangan je...ni pun kira ok la...sibuk 50% terluang 50% so...equal...haha...mintak2 maintain mcm tu...

tp...rasanya...ntah la..setelah abis minggu ni,overall..aku dh leh rasa sikit2 ape yg akan jd akan datang...
sure sibuk...oh mennn...riso gak ni....macam2 kena wat...xtau nak bahagi komitmen tu mcm mane...wat masa ni just menunggu je ape yg dtg...n buat je...senang citer redah je...

ok r...mau rehat2 jap...esok keje lagi...utk KURSUS PARANG esok,kalu sempat aku gi...kalu x program lain lak aku wat..haha...mmg teringin nak belajar Parang..tp start ari ni...aku ada keje esok...hurm...penyertaan ntah leh masuk lg ke x...btw,masuk separuh hari xleh diskaun ke?? huhu....

p/s: Moga2 kawan2 aku yg ada kat Jepun tu selamat semuanya...Hari ni Jepun dilanda Tsunami...teruk gak kalu paras air laut mencecah 8-10 meter....nauzubillah....

0 celoteh:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...