Pages

Friday, March 04, 2011

Day 4


Salam..

hurm...
ari ni xde buat ape lagi...
huahuahua...
duk saje je lagi...
ada r sikit2 En.Aidit tunjuk topologi rangkaian(network topology) tuk seluruh melaka...
so basically aku tau r sikit dari mane connection tu dtg...
dalam hati aku,kalu aku seorg hacker,mmg information ni sgt2 r bernilai...
mane tak nyer...tgk diagram tu aku tau kat mane ada firewall kat mane tak...
sume site ada firewall tp means yg lemah or tak kuat tahap keselamatannyer...
tu yg boss ckp awal2..."kalu nk slide ni mmg tak bleh r,ni kira confidential"...mmg r...jatuh kat tgn org yg suka hacking2 ni...silap2 1 Melaka leh down...haha...

haaa...tgk , sume hijau...means sume ok...xde yg down...sume UP..huhu

Abg Azhar pun ada citer2 sikit pengalaman dia time syarikat Honda down...baru r terang sikit...sbb selama ni duk dgr beberapa term...yg aku sendiri xtau nk gmbrkn cm mane...tp bila dia citer ngn ayat yg simple...so baru r nmpk ape2 yg En Aidit duk sebut2 term tu...haha..lambat pick up sikit aku ni....lgpn En Aidit pun ckp mmg normal r aku n partner aku blur2 bila dpt shift ptg ni...xbyk keje..kalu shift pagi baru lagi nmpk flow kejenyer...huhu...xpe2 akan ku tunggu hari tu...

ok r...tu je nk update...TILL THEN, SEE YAA

0 celoteh:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...