Monday, March 14, 2011

Rehat

Salam..

fuhh...ari ni rehat2 je...
ye la kerja smpi ari sabtu...1 hari je rehat...
mmg kekdg tak puas hati...
keja ari cuti ni terasa lain r drpd keja ari2 biasa....
terasa lama jer...
yg paling tak puas hati ni...sume menda kat ofis kena block !!!
tension sial....nak buat ape dlm tu....event blog pun xleh buka...
just boleh buka google,wiki n website2 yg xbest...huhu
mmg bosan r duk dlm ofis....
kawan aku ada ckp "menyesal lak aku praktikal sini,kalu tau aku praktikal kat infineon"...
dlm hati aku,dpt ni pun kira nasib baik...

dan dalam dunia keja ni pun xlari dgn dunia buli membuli & dunia gosip n ckp2 blkg...
aku rasa aku dah merasa kedua-dua tu pd hari sabtu tu...adoi la...tuk buli nyer pasal...aku xkisah...tolg member walaupun tau dia amek kesempatan n nk tutup salah dia,mentang2 aku bdk baru...aku wat tak tau je...sabar je...utk gosip tu pun aku ok la...bleh sabar je..tgk masing2 duk mengosip-gosip...pihak tu ckp cam tu..pihak ni ckp cam ni...aku dgr for both side...sbb aku selalu je join diorg lepak2 ni...terigt time aku dlm Kelab dulu...tak ubah mcm masalah dalaman kelab aku dulu...wkt tu aku tertekan sgt....tp kali ni...bljr drpd dulu..aku xnk amek port dah...tak nak jd org tgh dh...aku dgr2 bodo je..layan kan je..haha..ada betul n ada salahnya ape yg masing2 gosipkan...xpe la..aku layankan je la...senang citer...

Hari ni aku isi masa aku ngn daki bukit beruang lagi...huhu...dah xdpt nak gi kursus parang...
so,alang2 bdk2 silat ni ckp nak jogging...aku bg cadangan kat diorg naik bukit beruang...pasal diorg tak merasa lagi....1 lg agenda aku...nnt bdk2 ni gak yg akan guide bdk2 baru akan dtg...so dedah2kan la tpt2 yg boleh dibuat aktiviti tuk new comer nnt...Insya Allah aku akan ajak diorg ke tempat Kayak lak..nnt leh dia ajak yg lain2 gak...nak ajak yg lain2 tp sume letih sbb baru balik drpd kursus parang....so maleh la aku nak kacau....huhu..lain kali naik lagi...


tgh ajar pecah genting...kebetulan jumpa genting bata kat situ...tp seriusly...keras giler yg ni...aku sendiri xdpt nk pecah...last2 pecah gak tp guna kaki...mampat tul menda alah ni...

0 celoteh:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...