Pages

Wednesday, March 09, 2011

Week 2 - Day 3

Salam...

penat masih terasa lagi nih...

huhu...ari ni update sikit tp langkau r..sekalanya hari2 aku update...
kali ni aku update bila ada keje je..kalu
rutin mcm biasa...aku xupdate r...tgk mood r sng citer...

ari ni penat..pasal ape??
huhu...Network Engineer level 2 ajak aku gi site yg Wifi dia down...
kena reset balik..so ada la 4 site...2 site drpd tu ada dlm 9 or 10 wifi yg kena reset..
huhu..nak reset kena guna tangga pasal benda alah tu ada kat siling...
so duk angkut tangga la aku kehulur kehilir...
tuk kolej kediaman UteM,4 drpd 5 aku pegi ari ni...so yg laki,yg pompuan...sume masuk...
part Kolej Kediaman Bunga Raya r mencabar sikit.. yg 'hang' sume tingkat atas...adoi..panas lak tu...kalu tau aku pakai baju biasa je...xyah pakai baju kemeja...wat rimas je...
ape2pun nice r...hilang ngantuk n bosan aku...sbb bila duk dlm ofis ni,aku cepat bosan...
tu aku tak kisah kena angkat tangga kehulu kehilir...haha..atleast penat aku bkn penat duduk buang masa...tp mmg penat keje betul....berbaloi sikit...

ape2 pun best r..haha..puas hati...

p/s: ni aku rasa petanda r..lepas ni konpem aku kena wat...pasal aku sorg je yg tau cara nk reset wifi n tpt2nyer...tau2 nnt kena suruh gi sendiri...haha...bebdk praktikal lain x cuba lg...tp aku suggest suruh diorg pun merasa...rasa cam ne penat keje engineer ni...huhu

0 celoteh:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...