Pages

Tuesday, March 22, 2011

Week 4 - Day 19

Salam...

hurmm...
ape yg buat ari ni??
hurm...ari ni aku tgk wei qi byk wat keje...
calling sana calling sini...aku x wat ape2 pun...
mkn gaji buta...hahaha...tgk gayanya dia byk tau...
best r..bila tgk cara dia ckp ngn engineer level 2 pasal
router,setup router....dia nmpk gambaran...maybe sbb dia dh ada basic...CCNA 4 dh pun dia tu...
aku dgr,wat2 paham r...padahal blur je la...segan la nk tyer lebih2....
apepun...aku dah siapkan projek aku or sng aku ckp assignment r..pasal xde rupa projek pun...
isu2 yg timbul drpd masalah sebelum tu aku dpt counter balik...
n aku lawakan sikit design pie chart....
aku dah present kat supervisor aku...
aku terangkan formula math tu...
mula2 dia pening...tp terang2 dia ok ckit la..
n dia ckp kita akan try masukkan data bulan ni punyer dlm assignment aku tu...

so,aku tgk je la ape result dia minggu depan...aku nk tgk la cam ne proses masukkan data sebelum di key in dlm assgnmnt projek aku n then jadi la graph...kiranya aku just permudahkan stage 2...stage 1 aku xtau lagi cara diorg wat....so aku nk tgk stage 1 tu cam ne gaya...n aku cuba ikhtiar solution tuk permudahkan stage 1 tu...kalu ada r...

lepas present tu,aku ikut engineer level 2 ke Loji Air Merlimau.....tgk ape masalah kat sana...hurm...tgk la gaya Level 2 check masalah..hurm...byk aku xfhm..aku tgk wei qi...siap bg cdgn lg kat level 2 ape nk wat...means dia faham structure tu...menda cam ni membuatkan aku teringin nk belajar Cisco...tp aku rasa cam tak sempat la nk bljr menda alah tu...hurm...xtau la...

ok la..mau tido..esok kena bangun pagi2...TILL THEN,SEE YAA...

0 celoteh:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...