Pages

Saturday, March 19, 2011

Week 3 - Day 16

Salam...

hurm...baru balik keje...
terus update blog...
sebab ape??

haha...sebabnya ptg td,supervisor tpt keje kami dah dpt email dokumen2 drpd supervisor MMU kami....so kat situ la ada format2 report kami...ada la report mingguan,report bulanan n report akhir...nak dijadikan citer...ada tertuliskan situ,pelajar perlu catit setiap ape yg dilakukan kat tpt praktikal tiap2 hari,...haaa...mengelabah masing2...sume dok cemas igt hari tu ape,minggu lepas nak wat ape...pasal skang dah minggu ke-3...nak kena igt 2 minggu lepas wat ape tuk 6 hari...haha..
aku rileks je...pasal dah catit sume menda aku wat kat dalam blog ni !!! riang ria raya hati aku ari ni...padan muka diorg...hahaha..aku ada mention menda ni kat diorg...diorg wat bodo je..hah..kan dah kena...bak kata org2 dulu...sediakan payung sebelum hujan...jgn main redah je...nanti kena tsunami lak...huhuhu...

untuk ari ni..macam biasa...tiada site yg down..so rileks2 je...kebetulan terjumpa website yg leh main game tp tak kena block...tibai je la..walaupun game budak2...nak ilangkan boring punyer pasal...

OC atau kat MMU panggil Orientation Commitee...hurm...masih memikirkan lagi sbnrnya...nak amek ke x....kebetulan ptg td dipanggil oleh supervisor aku..dia ckp ada tugasan menanti aku...hurm...riso gak nk galas 1 lg responsible yg lebih ckit drpd bdk2 praktikal lain...antara 4 org tu.dia pilih aku...aku hanya mampu ckp,aku cuba...ape la gaya kejenya yg perlu aku wat nnt...hurmm tunggu je la...ok la tu je nk berceloteh...TILL THEN,SEE YAA..

0 celoteh:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...