Pages

Sunday, April 24, 2011

10-fast-fingers typing speedtest

Salam...

hurm...ari ni keje xde menda sangat...
so main la menda alah ni...
ni je yg leh main...
menda2 lain dah kena block...huhu...

dulu main setakat average 40-43 perkataan per minit...
ntah cam ne lak td tetibe dapat rentak...
huhu...terus pecah rekod sendiri...
52 perkataan per minit...wow !! terus gigih nk pecah rekod lg...haha
nak tau sejauh mane pantas korg menaip ??
try sahut cabaran kat website ni...dalam 60 saat,korg try berapa banyak korg boleh taip...macam2 bahasa ada...tp aku prefer bahasa melayu...sbb perkataan dia panjang2 berbanding bi...tp bi pun ada part susah dia gak..huhu..korang try r nanti...main2...

Typing Speed Test

ini rekod2 aku...huhu

haaa nampak?? x nmpk?? kita zoom sikit...

haaa...dah nampak...huhu...ni la average aku...dr 38-46...

haaa...rekod setakat ni !! meh kita zoom sikit...

haaa...baru clean and clear...huhu...tp aku percaya ramai lagi yg kat luar sana leh sampai 70 or atas lagi....mcm member aku sorg ni Alex...70 words per min....still xleh beat lg dia...(kitaorg duk main menda ni la hari2 hahahaha...)

ok la...mau rehat....nanti mau test software 3Ds Max 2011 nyer....kena belajar dulu..nak tgk susah mane menda ni...revise balik ape yg penah bljr dulu...baru leh decide topic fyp nnt...
dan perhatian sape2 ada software BuildAR...gtau aku !!!...huhu...ataupun yg seangkatan ngn nyer...software ni paling cool sekali tuk AR...huhu

0 celoteh:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...