Pages

Wednesday, April 13, 2011

Week 7 - Day 36 & 37

Salam...

hurm..baru nak update blog...
kali ni aku merasa shif malam lak....
aku start masuk keje kul 11 mlm - 7 pagi...
kalau malam ni,x byk keje la jgk...sama mcm shif ptg...tak byk benda kena buat...
just duduk n tgk je la...
banyak borak je la aku...haha...sbb kebetulan aku ada partner jgk yg shif mlm...
so kitaorg lepak2 r sekali...xde r bosan sgt...tuk hari isnin & selasa...mcm tu la jgk...
lebih kpd sesi kongsi2 cerita ada r...byk gak r partner aku kongsi citer...
aku dgr je la...huhu...

ari selasa smlm,selesai je shif mlm,rehat x sampai sejam,terus ke Nilai,Negeri Sembilan...
niat nak tau jalan ke umah Mak Teh aku....tak jejak lagi kaki kat umah mak sedara sorg ni...
sepupu kat melaka yg jadi pemandu pelancongnyer..haha...
penat tu jgn ckp r...terasa...tp xleh nk tido...ntah kenapa....
insya allah igt jalan tu...nanti kena bwk family aku lak gi sana...tp syarat diorg kena turun melaka r dulu..huhu...highway ->Nilai -> kanan ->jam 12 ->jam 12->kiri->simpang kanan....
haaa...tgk tu...igtkan...huhu...

hurm...pergi sana bertujuan nak hantar sepupu aku sorg ni kesitu...dia duk sekali ngn Mak Teh nyer...pasal study area2 sana r kot...berpeluang la aku jumpa ngn cousin2 aku yg kecik2 ni....Akim,Amirul & sape sorg lagi ni ek....lupa lak nama dia...almaklum la...jumpa time korg baby2 lg...time kecik2 lg...skang ni dah besar...dah masuk tadika dh pun....2 laki & 1 puteri...yg aku terkejut tgk si puteri ni...comel sgt...ada iras2 bdk Mia Sara tu..bg aku la...nak dtg dkt ngn dia,dia lari...segan la kata kan...yg 2 org bdk ni pun serupa 2x5 ngn adiknya...tak padan ngn laki, malu dia...adoi mengalahkan org pompuan....nak ckp pun malu2...tp aku ajak dia 2 3 kali...lama2 duduk la sebelah aku...kuat bercerita jgk sebenarnya...si Amir la...duk citer pasal Ultraman dia...aku join sekaki...main mainan dia...haha...boleh dia panggil aku PAK CIK...adoi...tergelak sepupu2 aku yg dari Melaka ni...aku cover...hahaha..."dia panggil aku Pak Cik,terbukti r aku nampak matang,dah rasa cam ada anak sedare dh...padahal sepupu je pun ..haha!!"
tp yg si puteri ni aku xdpt lagi nk rapat ngn dia...duk lari je dia...aku dtg dekat,dia lari....aku tyer tu tyer ni,tau lak dia menjawab...tp bila suruh duk dekat ckit, malu,menyorok blkg org gaji dia...nak join main ngn abg dia(main Ultraman lwn teddy bear)...tp malu2 lak...

takpe2....nanti aku dtg lagi situ...Insya Allah kalu berkelapangan...selesai lepak2 umah Mak Teh...berangkat la kami pulang...Mak Teh nyer xde...kerja...Pak Teh je la yg sempat jumpa....
time nk pulang tu...si Amir pegang tgn aku...tarik2..."Abg,jgn balik bang"....hahaha...."Abg bleh duduk kat sini ke?"tyer aku,.."boleh" jwb dia simple....haha...last2 aku tarik dia ke pintu...suruh ikut balik Melaka sekali...haha...beria dia suruh jgn balik...xpe la...lain kali bleh main lagi....

balik tu,dlm keta, aku xleh tido lg...huhu...sampi je umah...haa...baru tersembam tido...tp still x cukup...last2...time masuk keje pun terlelap gak...haha...atas kerusi pun atas kerusi la...nasib baik malam...so,xde la org kisah mane...huhuhu....OK la...tu je setakat ni...TILL THEN SEE YAA....

0 celoteh:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...