Pages

Friday, April 01, 2011

Sebulan Sudah

Salam...

pejam celik,pejam celik...
cukup sebulan aku berpraktikal...
ada lagi 2 bulan tuk aku tempuhi...
so overall tuk sekarang ok la...
tp dari skill calling2 PIC tu xreti lg...
mane aku selalu sgt call2 ni...wat keje lain ada r...

tuk 2 3 hari ni.keje shift ptg, so xbyk sgt site yg bermasalah...
pagi byk r pulak..hahaha...
skrg ni aku tgh cuba usahakan something yang baru...
nak ckp baru tu x la...tp mempermudahkan ape yg sedia ada...
skrg ni aku try cari jalan nk improve cara nk key in report tuk network MelakaNet and IPCore...
disebabkan aku tgk diorg duk kena taip je...menda2 simple cam tarikh hari or waktu...
ape kata kita just tekan2 or wat something mcm drop down list...
tapi dalam excel....menda ni terdetik bila supervisor aku tunjuk sample report yg bulan lepas...
alhamdulilah..petang td aku wat...and dah siap pun tuk experiment pertama...
aku xtau r...rasa cam x user friendly r...byk sgt table...takut berserabut je bila tgk
n yg paling penting...aku nyer tu ikut format laporan Government Integrated Telecommunications Network (GITN) ke x...

takpe...aku try pikir tuk pemudahkan lagi menda yg dh dipermudah...haha...
btw,hari in Kak iqa belanja kami di WillMill...thx akak....sume enjoy nampak gayanya...
slek x tgkp gambar la pulak tadi...hurm...takpe,ada gmbr nnt,aku upload la...xde xpe r....

TILL THEN, SEE YAA...

0 celoteh:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...