Pages

Sunday, April 03, 2011

Week 5 - Day 29

Salam...

Hari ni keje macam biasa...
dek kerana hari sabtu...
so keje xde ape pun...site tak down...
kalu down pun xleh nk wat tindakan pasal cuti...
so aku abiskan masa aku ngn buat report bulanan aku...
report yg IP Core nyer...yg MMU punyer dh lama hantar....
so alhamdulilah...kami dh bahagi....so aku kena dlm belas2 gak site yg kena wat report...
aku dah settlekan sume kecuali UTeM nyer...pasal tu yg paling panjang sekali reportnya...
aku just spare 1....huhu...marvelus gak dlm 1 hari dh siap semua...
menda nyer di kasi tempoh 1 minggu...hahaha...
sesaje nk siap cepat....sbb minggu depan dah jadi 'Level 2' tuk 1 minggu..
so jarang2 depan pc...buat awal2...kan senang...
lagipun proses copy paste je...part kepakaran bdk2 IPT....

Hari ni puas bershopping di Mydin...cuma rasa mcm xselesa..pasal ada member ikut...
bila member ikut..kita nk tawaf tu susah...dia duk ikut je...kalu aku sorg best sikit...
1 Mydin tu aku tawaf byk kali tgk harga punyer pasal...terjangkit ngn gaya perempuan r ni..haha...tu pasal kalu mak aku shopping,aku leh tahan walaupun jalan dari pagi smpi ptg...aku dh biasa....so aku nyer fokus nk bandingkan harga tu hilang...duk pakai amek je...huhu..riso gak takut terlebih bajet...ok2 saja....huhu...

btw,the most important thing...SELAMAT HARI LAHIR UMI~~~ hari lahir umi hari ni...
tgk gmbr kt fb,ada kek strawberi lg....nak gak menjamah ckit....xpe la.....xdpt nk pulang ke rumah...org lain dh midterm break...kita kena keje gak sabtu or ahad...haiyaaa....
nasib baik payment ada...haha..ok la...esok mau ke Alor Gajah..mau jumpa Sepupu kembar...n Mak Sedara di sana...dia dh bising dh...hahaha...TILL THEN,SEE YAA...



p/s: ari ni aku rasa serba salah...macam dh langgar sesuatu yg berat je...hurm...aku takut tersepit di tgh2....

0 celoteh:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...