Pages

Saturday, April 02, 2011

Angel Densetsu




Salam...
hurmm
baru balik drpd keje...
wat mase ni xde ape2 yg best sgt...

tp yg best nyer...aku dpt abiskan manga yg aku baca 4 hari lepas...
haha...leh khatam satu manga ni...
ada 84 chapters sume sekali...
dalam 13 or 14 volume dlm bentuk komik...

citer ni direkeman oleh member aku...ckp citer ni kelakar...
so aku baca r...seriusly...mmg kelakar....tp bg yg xphm cara dia melawak,x ketawa r...
tiap2 episode,ada je bahan lawak dia...simple je lawaknya...haha...

overall,citer ni mmg best...dia menceritakan perihal Seiichirō Kitano, dia ni di anugerahkan rupa paras yg seolah-olah devil la...muka terlampau seram...xmasuk dek akal...sejak pertama kali dia pindah kat satu tpt ni,Hekikuu...sume takut ngn dia...tp hakikatnya hati dia baik....tp dek kerana muka nya mcm tu..dia di anggap gangster besar...lama ke lamaan ada la beberapa gangster dari luar dtg nk mencabar dia...nk tunjuk hebat la katakan...dari situ dia dpt kwn...walaupun dia xde martial art or sifat agresif mcm bdk2 nakal yg lain...dia ada kebolehan istimewa...kebolehan menahan sakit bila di tumbuk terajang...kepantasan yg lain drpd yg lain...& yg paling penting..lurus bendul...selalu salah interpret org nyer tindakan....dengan kebolehan dia tu la...dia dpt menang lwn ngn bdk2 gangster ni...tu pn secara kebetulan je selalu...haha....


disebabkan sifat baik di yg bermuka jahat tu....dia dpt mengubah sesuatu..cam perangai org n sangka buruk org terhadap dia...lama2 dia digelar gangster yg hanya buat pasal ngn bdk2 nakal je...kira cam gangster pembela r...tp tu pn secara kebetulan....mmg nice r citer ni...
moral dia yg nk disampaikan bagi aku...JANGAN JUDGE ORG DRPD RUPA PARAS SAHAJA...DAN JGN TERLALU SEGERA BERPRA-SANGKA BURUK TERHADAP ORG...


ni la kwn2 dia last2...sian dia...xbyk kwn..tp yg ni yg paling stick ngn diorg...walaupun antara diorg pn gadoh2(biasa r gangster2 belaka)...mmg seronok baca gelagat diorg kelahi antara diorg...nmpk strong friendship diorg....

Ok la...tu je la kot,...lepas ni xtau la manga ape lagi aku nk khatamkan...lain kali aku citer anime2 mane yg dh khatam...huhu...lama nk tulis...tp x berkesempatan je...

0 celoteh:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...