Pages

Sunday, April 17, 2011

Week 7 - Day 40 & 41

Salam...
hurmmm...
berakhir la sudah minggu hidup cam burung hantu...
keje malam,tido siang....
lama2 rasa cam tak sedap badan pun ada...
rasa sengal2 gitu....
sampai skang pun terasa lagi...
ditambah pulak ngn keje2 yg sepatutnya kami trainee xyah wat...
tp kena buat...tolg department 1 syarikat...
banyak pulak tu...
kena susun balik borang2 streamyx yg korg sume apply tu
ikut kategori or ikut agent yg korg mendaftar...
percaya atau x,borang tu dtg daripada seluruh negeri...means 1 Malaysia nyer borang ada kat situ...tu pun x campur sabah sarawak...
mmg bertimbun....mmg letih menyusun menda alah tu...
sakit pinggang2 ni...dah r code2 dia tu dh wat sakit mata...CX********,nb*****,CR***....mcm2 lagi r bentuk2 no....adoi...aku siapkan 1 kotak...daripada pukul 11 mlm sampai la ke 6 pagi non-stop...mmg longlai aku dibuatnye...tu baru 1 kotak...ada 7 kotak or lebey x silap...
nasib baik si Alex n sorg pemernent staff dah wat menda ni 2 3 hari awal lg...cuma kali ni kena siapkan jgk pasal boss nk sume siap dlm masa 1 or 2 hari....

Semalam,tgk2 dpt arahan wat ikut nama lak...ikut no agent tu kira cam phase pertama r...yg ni mmg uji kesabaran aku...haha....ada je cara lain tuk menyenangkan keje tu...adoi...leceh...
kali ni lg susah...nak ikut nama n no agent masing2....aku wat 1 list yg x sampai 50 org pun dah makan masa 5 or 6 jam...mane xnyer kena belek 1-1 ketas...kalu setakat ada tebal ckit xpe...ni tebal dia...amek ko...satu kotak .....pening mata aku duk membelek-belek...

xpe la...tu la asam garam keje...nak wat cam ne...ni agak2 kalu komplen, ada respon x?? hahaha...xde la...kami buat je la menurut perintah...dah nama pun makan gaji....huhu...
ok r...TILL THEN,SEE YAA...


p/s: tajuk FYP yg aku nk dah ada org book...adoi...kecewa direject bulat2...atleast dgr la dulu idea aku...huhuhu...xpe la...cari yg lain la pulak....tinggal yg susah2 je r skang ni...

0 celoteh:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...