Pages

Friday, April 30, 2010

Sudah bebas...

Salam...


blogger-emoticon.blogspot.comyaaa....semalam....selesai sudah semuanya...kini aku sudah bebas completely...bebas drpd tanggungjawab yg berat(bg aku)....!! hilang sudah beban yang ditanggung selama setahun...

semalam....dipagi hari aku sudah diserang sakit perut yg teramat sgt....2 hari berturut-turut sakit perut kowt....gastrik ke ape...huhuhu...nasib baik ada minyak angin~~ lega ...tp sedikit sebyk menjejaskan tumpuan pelajaran aku...mmg terjejas...layan je r....ptg berjumpa ngn sir Dennis..tutor math...wat keje2 yg sepatutnya dibuat pd tutor2 lepas...(nmpk sgt 'terskip' kelas kannnn) hahaha....tak sengaja....so dpt tau tutor tu nak wat quiz last...tp kitaorg dah terlepas kelas yg sepatutnya ngn dia...so dtg la pd section yg lain iaitu pd ptg tu...alhamdulilah..faham la gak macam mane nak buat.....seterusnya pergi terus mengembara tuk mendapat pengisian rohani....terima kasih wat seisi keluarga BBU...dapat makan RFC ^_^...hehehe.....seterusnya ke MMU balik tuk meeting last Silat bg sesi 09/10....secara umumnya pasal pergulungan semua benda sepanjang tahun....tak pernah lagi aku handle meeting mcm ni...sekalanya benda2 tu aku nmpk kat AGM...tp tak sangka lak kena wat dulu sebelum AGM tu....belajar benda baru pd wkt tu....takpe la....mcm2 yang di'post mortem'kan waktu tu....tp harap2 selesai la sumenya....
ada salah silap tu minta diampunkan...aku mengaku tak sume pun perfect....objektif aku sendiri pun still tak tercapai lagi....harapan aku supaya Hicom yang terpilih tuk sesi akan dtg lebih baik drpd aku lagi.....blogger-emoticon.blogspot.com

selesai sume benda agak2 kul 12....hajat tuk meneruskan kehidupan dgn revise machine....tapi apekan daya mata dah layu.....maybe dah banyak abis tenaga....bak kata mub "study kalu penat pun tak guna,balik rehat r"..kalu tak dia tak ckp cam tu...aku paksa gak diri...huhuhu...
byk benda lagi aku blur machine ni....duk fikir cam ne nk overcome tu....haih...blogger-emoticon.blogspot.com


so basically aku sudah pun hilang beban..!! huhuhublogger-emoticon.blogspot.comtp sebenarnya tanggungjwbnya lg berat selepas ni...takpe2 tgk la ape yg menanti nnt...


kpd Hicom baru tahniah,dan kalu ape2 kemusykilan,Insya Allah aku tolong...


~bye bye Sesi 09/10~

p/s: kempen BOIKOT aku menjadi....hahahahaha

3 celoteh:

Anonymous said...

oOo... din... sal machine.. ada byk ak nk bgtau ni... nk kate tips ke? x jugak....

Deen said...

haaa...nak bgtau ape....bgtau r...kalu nk kena jumpa ke ape ke...set je r kat mane2....

Anonymous said...

ok..later ak roger ko..
tp ko usha2+kaji soklan yg Sir Andrew wat... soklan die lebih kurang tang2 tu je..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...