Pages

Saturday, April 24, 2010

Penghujung Sem suda


Salam...

Alhamdulilah...habis suda presentation pagi tadi...
5 minit je present...mmg simple la....cakap2 sikit..habis...
dengan abisnya presentation cyber Law ni...
tertutup sudah musim masuk kuar kelas....
tinggal nak jawab final je...

syukur sume dah selesai walaupun terpaksa hadapi perit jerih sem ni...
dikesempatan ni nk ucapkan terima kasih kat kawan2 coursemate aku...
tanpa korg,aku jadi huru hara....ada r seorg 2 yg sgt2 membantu...
kadang2 time aku nyanyuk...mereka2 ni la yg igtkan aku....time2 aku kacau bilau
dgn pelajaran..mereka2 ni la yg sanggup hulurkan bantuan...
yup ,aku akui tiap2 minggu aku mengalami tekanan....lagi2 akhir2 sem ni...
lagi la stress...nak kena siapkan ni nak kena siapkan tu...serabut kepala aku..dan terlalu byk berfikir kot..yg menyebabkan serabut...sampaikan ari aku nk wat presentation pun dah lupa...
nasib baiklah ada kwn yg concern...kalu tak ntah ke mana dah aku pergi...
sekarang baru aku nmpk ape yg aku tyer pada senior MMU wkt alpha dulu...
ape yang aku tyer??

haaa....

"Macam mane abg dapat bahagikan masa dgn tu dgn ni..ye r kan...bila aktif ni ...tak cukup masa tuk tu utk ni....." ape yg senior tu jwb "sebab tu kena ada org back up kita"...mean bukan la tolg wat assignment kita or ape2 la...just tolg igt2kan kita....kekdg bila terlalu fikirkan sesuatu smpi lupa benda lain...tau2 tup dtg benda tu(padahal bendanya kita tak igt je)..dah mula berganda stressnya...tapi tu la...dengan adanya stress ni membuatkan kita lebih matang....tp aku rasa mcm menyusahkan jer...huhu...igt lagi dlm Human Development,tanda2 org mengalami depression...stress sampai berhari2....tp alhamdulilah...bila selalu kena...smpi berminggu-minggu pun still dpt tahan lagi..hahaha(kuat tul)...tp takde r smpi cam tu...mmg ada la had dia...

Ujian mmg makin lama makin mencabar....Sem ni...hurm...byk kena struggle....sgt2 byk...tp skrg duk pikir menda lain lagi....hehe....duk risau ngn event seterusnya ni...macam mane la flownya nanti....biasa r..tiap2 event pun aku dpt perasaan yg sama jugak...

Harap2 Dinner Silat malam ni akan berjalan dengan lancar la....aku mampu berdoa je la...
agak pressure gak nk mencari crowd...aduhai...ape2 pun...ada penting yang akan berlaku time dinner ni....macam pilihan raya la...khas tuk pemilihan AJK tahun depan....so pilih la calon2 yg terbaik...mmg ada kebebasan tuk pilih,means aku pun still terlibat lagi la....=.="

so dengan ini...aku melancarkan kempen,BOIKOT AIZUDDIN jd HICOM lagi tahun depan..!!!!hahaha....kasi org lain lak la...huhuhu....siap kerja,mau tido sekejap...TILL THEN ,SEE YAA....

0 celoteh:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...