Pages

Tuesday, February 09, 2010

Tahniah wat semua ahli Silat Gayong...

Salam...sekadar update sekejap...

semalam merupakan training first buat yang sudah naik bengkung...hahahaha
Majlis Kenaikan Bengkung telahpun diadakan di Kompleks Belia dan Sukan...
Hari Sabtu hari tu....waktu tu aku n kawan2 aku kena handle explore race...so aku tak leh nak datang tengok kawan2 aku naik bengkung...aku tak naik pun...xde rezeki...

so semalam bila tgk masing2 dah naik...sedap mata tgk bengkung masing2....
dah ada yang Hijau...!! dah ada yang Putih..!! even dah ada yang Merah Calik 3,2 & 1.....
so tu kira tinggi sgt.....haha...

Tahniah kepada orang2 berikut....

Putih
-Chu
-Riz
-Rijal
-Azu
-Paan

Hijau
-Kak Ain
-Kak Jiah
-Kak Ada
-Leen
-Shy

Merah Calik 1,2,3
-Nik Zarizi(1)
-Abg Zack(2)
-Sham(3)[dgr kata paling tinggi kat Melaka...betul ke?huhu]

Tahniah kepada SUME....pada yang tak naik lagi tu...insya Allah bulan 5 ni ada lagi grading....so boleh start training dari skrg....time training..cuba training betul2...cuba absorb ape yang cikgu ajar....pada yang Hijau & Putih...silibus lagi byk...stamina pun kena lagi kuat...so kena prepare dari skrg....

Dengan rendah diri saya ingin mintak maaf dari semua aspek....kalau2 atau mmg ada terkasar bahasa...terlanjur kata sepanjang training sama2....Ampun Maaf dipinta.....Tahniah sekali lagi kepada semua....

0 celoteh:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...