Monday, February 22, 2010

I-Smart Gathering

Salam...
baru je abis game tadi..
alhamdulilah...sume dah selamat menghabiskan main Bowling di MIBC...
mcm2 telatah...biasa r...
yg paling memberangsangkan Abg Abu...
game pertama takde menda sgt....Apis yg menguasai game...mentang2 la spec baru...so sharp la sikit sight dia....huhu...
Abg Abu lak game ke 2 baru menonjol..baru dapat sentuhan la katakan...
5 strike....Triple strike -1 double strike -1 yg selebihnya spare....
huhu...naik tinggi la markah...

tgk je la gambar2 ni...

haha..design aku time mengelamun...duk termenung ..dapat ilham...so memain la ngn photoshop kejap....jadi la benda alah ni...hurmmm

kami berkumpul


muko-muko x sabor nok main doh...

Khusuk Abg Azmi kita membaca..yg Abg Nik tu senyum ko sapo tu?? haaa
Aleep lagi khusuk baca...menghayati ke ape tu..
Hazri ngn balingannyer...
Fain...
Cemerlang ko apih arini yek....
haaa...ni la namanaya jodoh dari kecik...hahaha...bapa2 yg kenalkan nih..haha
Abg Khair dgn balingan nyer...
Otai...
Abg Abu dgn Bola Gedeboom nyer...kuat giler bunyi..maklum la bola paling berat sekali dia tibai...
Yes..!! Alhamdulilah Strike...
Yeahh..!!! Strike lagi(yg ni ke-3 rasanyer)....dan2 je ada bendera Melaka kat situ...
susun strategi nih....mcm mane nak kalahkan abg Abu..hurmmm
__________________________________________________________

Gelagat2 budak comel lak...^_^

___________________________________________________________

Muka bersungguh tul...bukan strike pun....

Sume ahli Muslimin...


p/s: balik dari MIBC...on YM..tetbe dpt offline msg drpd family...something yg buruk dah berlaku...aku dah xleh duk diam...ape yg berlaku? nk telpon dah tgh malam ni...tunggu saje la....

0 celoteh:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...