Pages

Thursday, February 11, 2010

Selamat Hari Lahir buat Apis....

Salam...

tanggal 12 tgh malam...
cukuplah umur apis ase yg ke 20....
tapi kami awalkan sikit majlis nyer kepada pukul 11.30 mlm...
rancang lagi awal dari tu..
tapi nk mencari port yg bagus...nak menunggu birthday boy lagi....
kami lak nak setup sume benda....
so last2 kul 11.30 jgk yg masa optimum tuk start majlis ni...

aku? hahaha bab2 prank ni serah kat aku la...
dah mcm2 pengalaman prank aku dapat time duk MRSM dulu.....
daripada yang paling cikai hingga yang paling advance....
yang paling cikai ape? paling cikai kami humban besday boy ke dalam kolam yg airnya sudah pun xde rupa air....warna hijau dah air tu..kalu lumut tu aku dah tak tau berapa generasi dah tumbuh kat situ...ada jgk berudu2 yg mati kat situ...sbbnyer ape? sbb ada antara bebdk ni gi letak clorox dalam tu..smpi mati hidupan2 dlm kolam tu...kolam tu terletak betul2 kat depan dorm aku...so sape2 besday dia jatuh hari tu..aku x terlepas peluang tgk n kalu bleh join,aku join bersama...tu paling cikai r...kalu yg advance tu mcm2...ada yg smpi kena ikat kat pokok...kena rejam ngn telur....telur lak byk..bkn sikit...ada yg kena ngn sulfur pemadam api...drpd hitam kulit dia terus jadi putih.....ni tak cukup advance lagi...ada lagi advance...tp tu rahsia r....

so yg apis ni aku just wat biasa2 jer....baling tepung n manggi!!! hahaha...aku yg prepare maggi tu...maggi slurp kari berapi lagi tu.....tp tak byk mane pun sikit jer...maggi tu ditambah ngn tepung..tu jer...hahaha...mmg melekit r ko apis....

ape2 pun Happy Birthday to my fren.....

ini dia birthday boy kita...walaupun dia dah tau sume ni akan berlaku...so kita jadikan dia kenyataan....

diminta bagi ucapan dahulu sebelum kena...

BAnG !!!!!!

ini dia lak penangan dari aku...kalu org dulu2 mandi bunga tuk penyeri.....ko mandi maggi tuk penyeri wajah...hahaha

haaaaa...kan tgk...berserikan???

dan tak terlupa jgk kepada fain n aleep...diorg pun kena gak...kena ngn sapa? ngn aku lor...hahaha....malang sungguh korg....aku igt bila aku baling kat fain ...ko balas balik kat aku..pastu jadi r tepung war....tapi secara spontan nyer ko baling kat aleep dulu...so ada chance la aku nak lari...hahahaha


p/s: konklusinya...aku x kena pada malam tu....dan terima kasih gak kat bdk2 bunga raya..kerana sudi memasak juadah2 utk majlis ini...dari jauh aku tgk korg makan2....aku doakan semoga 10 tahun akan dtg aku akan nampak pemandangan yg sama mcm semalam....pemandangan semalam tu pun dah cukup kenyang bagi aku...tak yah makan pun xper....semoga persahabatan kita berkekalan...wsalam...

5 celoteh:

Unknown said...

haha...trimas sume....jage ko din...^_^

Deen said...

aku akan berjaga-jaga siang dan malam...hahaa

si penguin said...

isk,dr membazir megi tu,npe x bg j kt penghuni umh 411-G tmn bunga raya???isk3.. lg satu,tgk mkn dr jauh je?uddin x mkn ko?

slmt hari tua pd apih hase..semoga sntiasa dlm lindunganNYA..

Deen said...

x...
sbb kena prepare dari perang tepung dr fain n aleep...sbb din wat kat diorg gak..hahaha..

.: F@!n :. said...

siap ko den...tepung akan d bayar ngn tepung..plus interest g...interest dia apa??haaaa tu la kita kna tggu bulan 5 t...final exam tal fina exam...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...