Monday, May 04, 2009

Pada 3 Mei...Promote Konvensyen Berakhirnya Agenda Zionis


Yaaa...
selepas birthday aku hari sabtu tu (hari yg sgt penat...smpi x larat nk bangun)
Saya dan sahabat2 yg lain pergi ke DP n MP...
utk menyebarkan risalah or flyer tentang flyer ni...
agak letih jgk la dari tgh hari sampai la petang...
berjalan satu bandar melaka tu....
mcm2 jmpe...sampaikan "org besar" pun kami jmpe...
"ni nnt boleh bukak cawangan ni"...dialog yg kami xleh lupa...
hahhaha(yg pegi je la yg paham)

satu pengalaman yg menarik jugak bagi aku...

perjalanan kami bermula

tugas sudah pun bermula

ape lagi tu acap....gerak!!!
pencuri motorsikal ke ni??x la...duk buat ape kat tepi longkang tu....aku pikir lain ni...hahhahah gurau je
ni seorg lagi org disyaki....tp just letak risalah je la..
hai...cifi....tgh tgk line clear ke ?
abg hamdan tgh bagi penerangan pasal event tersebut...
acap lak ngn sempoi je bg...smart r acap...aku pun x berani lg nk ckp2 depan org ni
dpt letak kat keta pun jadi lah....
buat perjumpaan semula....di satu checkpoint yg telah ditetapkann
ape pula agenda kita yee??
so...kita dah dpt rancangannya...sooooo...

gerAkkk..!!!
kat atas....
acap n fain
wkt tu ni kami sesat kat atas...so bergmbr kejap..hahah
















Permandangan Dari Atas...















ada sinar pemimpin ke???2 org kat tgh tu je yg nmpk..kami 4 org stil xde lg...hahaha
rehat..mkn cendol lu...kat sini r kami jmpe "org tu"..hihihi
"kami dr jabatan agama islam melaka,so..kami nk promote je..jgn gelabah"
destinasi seterusnya...masjid...
seragam je sume....
berehat seketika...angin kuat mcm vaccume rumah aku
abg wan najmuddin n abg aizam


begitu la gelagat2 kami di sana....alhamdulilah...byk jgk yg dapat kami sebarkan...moga2 dpt sambutan la program tersebut...
overall satu pengalaman yg best...smbil bertugas smbil makan angin jgk..hihihi...
till then...SEE yAA..!!

p/s: minggu ni pun dpt duk bilik kejap je....berjalan lagi....ape nk jadi..ape nk jadi...assigment bertimbun-timbun lagi...ape nk jadiiiiiii.....

pp/s : sy dgr cerita yg org yg jatuh hostel dr tingkat 2 tu x mati lg...ada yg kata dah meninggal....so sy dah pening dah ni...apepn kalu benar dia meninggal..tumpang bersedih ckit la...kalu x meninggal lagi....mcm mane la muka nya(alhamdulilah)

7 celoteh:

mohamad said...

salam..

udin..cntknye gmbr kt atas tu??cmne bley sesat..kalu sy tau..bole ikut sesat sama ngn korg..best kot..hehhee..

p/s:"nah,g bkk cwngn.."haha..

Aizuddin said...

tu r....xnk ikut ktorg...
abis satu kubu a famosa tu kitorg masuk...
tangkap2 gmbr lg..cuma malas nk upload lg...
"nnt sy bkk cawangan ye ayah"..hahahaha

hamdan al-kandahlawi said...

hahahha...

sejak bila ana dr MAIM ni..:p mau lari depa kalo cmtuh :D alhamdulillah..jenis2 cmtu suma sambut dgn baik..nampak sinar keikhlasan tu sbnrnya :)moga diberi rahmat dan maghfirah..

thnx kt udin dll..yang bersusah payah mempromosi kan konvensyen ini-sambutan amat menggalakkan..moga amal kamu semua ni,jejak2 kaki yang ditinggalkan,rasa tebal muka menghadap org ramai-akan menjadi penghalang kepada kemurkaan Allah di padang Mahsyar nanti..

ingat-jika satu kebaikan yg kamu lakukan,diteruskan oleh orang2 selepas kamu,maka kamu akan dpt pahal yg sama tanpa dikurangi sedikitpun.

jmpe di sana!!!

www.kbaz.net

Aizuddin said...

tu kami just jalankan tanggungjawab...
buat kerja tu pun bknnya pressure sgt....sbb dpt jejln...tu yg best...hahhaha
kena betulkan niat ni....

.: F@!n :. said...

haha tu r pasal...kita sesat trus jd cam pelancong bergambar sana...bergambr sini..heheh...din nant kita sesat kan diri kita kalu wat edaran flyer lg nak??hehehe....abg hmdan ada gaya jd jabatn agama islam...cuak couple tu...hehehe

hamdan al-kandahlawi said...

hahaha..

amboyh,cmna fain sme leh sesat atas bukit tu?terang2 ada tangga naik,ada tangga turun..ni sengaja menyesatkan diri ni..wahai manusia..ingatlah..jgn ikut syaitan yg sesat itu...:P

..ha lambat sgt..kitorg dah tibai cendol bru smpai.:P

ya ka?bole apply keje di jbtn agama tk?haha

Aizuddin said...

to fain :
nk sesatkan diri ke mane2 pun aku bleh ikut...
asalkan ada duit x pe...kalu x cam ne nak balik ...
to abg hamdan :
boleh apply rasanya...
ada kelayakan disitu...
cuba r...nnt kalu nk ambush kapel ajak r kitaorg...kitaorg tukang tgkp gmbr jer..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...