Monday, May 18, 2009

FINAL EXAM..!!!

Wahhhh
dah final exam dah pun....kejap je dah dekat setahun dah aku dekat MMU Melaka ni....
Macam-macam aku pengalaman sepanjang aku disini....terima kasih pada yang mengajar & juga bagi yg memberi tugas2 utk aku peroleh pengalaman2 yg tak dapat tempat lain...
Jikalau ada rezeki,dpt masuk ke Beta, lebih byk cabaran akan aku hadapi....alpha ni pun dah naik sesak nafas dah pun.....ni kan beta nnt...mcm mane la yek???..hmmm

Hari ni dah abis satu paper...English 3..!!!...
byk lagi paper yg ssh akan dtg nih....aduiyai,....

Multimedia University EXAM SLIP

Subject ID Subject Description Exam Hours Status Date Venue Seat No Time
PEN0035 ENGLISH III 2
18/05/2009 BLOCK B R4018 58 9.00 AM
PCT0015 INTRODUCTION TO COMPUTING STATISTICS 2
20/05/2009 CITS LAB 1 129 2.30 PM
PMT0055 IT MATHEMATICS II 2
21/05/2009 FOSEE ACR1001 122 9.00 AM
PPC0045 INTRODUCTORY PHYSICS II 2
25/05/2009 CONTIGENCY LAB 3 57 9.00 AM
PHD0015 HUMAN DEVELOPMENT 2
26/05/2009 FOSEE ACR1002 198 2.30 PM

ape pun....aku abis awal kali ni...tak macam 2 Sem lepas...asyik lambat je abis...walaupun beza sehari dua...kira awal la jgk kan...hahhaha

till Then,SEE YAA...(^_^)

9 celoteh:

~si penguin~ said...

aiyo...samo la kito...abis 26hb jgk..tp kelik 30hb..uhhuu..xtau la nk wt gpo slme 4 hari tu..din balik dgn gpo?bas ko?

Aizuddin said...

din pun kelik 30hb jugok...tp din doh ado plan doh 4 hari tu nok wat gapo...
ado kejo la kak ada....tok abih2 lagi....
din kelik ngn family..nok punggoh ngn sumbat barang dlm keta kasi smpi overload...

say to easy=) said...

akak lagi awl 25
ngeeeeee~
good luck for yr exm =)

Aizuddin said...

aduiiiiiiiiii.....
ni jelez ni....
hahahah
25...
ape pun...wat yg terbaik....

.:Leen.Leen:. said...

Good Luck, Din!

| eXo | said...

ala...
rilek ar din...
ko abes awal pon mcm ar blik awl...
xjigak kan....

Aizuddin said...

tak kisah r...
asalkan hilang beban tu awal dari korg...

PEnglipur LAra said...

ok la tu..all the best

Aizuddin said...

thank penglipur lara...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...