Pages

Thursday, February 03, 2011

Happy Chinese New Year 2011



Salam...

post ni khas tuk kaum cina diluar sana...

huhu...terutama tuk member2 kat MMU r...mane tak nyer...Majoriti kat MMU ni yg boleh nampak cina semuanya...
sambut la semeriah yg boleh sbb abis je raya cina terus final~~ huhu..
member cina sorg ni dah smpi melaka dh...baru malam raya cina...org mlm CNY ni makan besar...tp tak pd dia...baru smpi sini...tak beraya ngn family la sgt....semata-mata tuk study final ni...sampai gitu sekali....rasanya kalu bebdk lain still raya kat kampung lg huhu...

ape2pun buat member2 aku,gud luck n thankz la jd kawan kpd aku ni...haha...mybe anda2 sume susah sikit nk bertutur ngn saya kan...sbb nak kena speak in bahasa...kekdg korg amek masa sikit...kalu aku leh ckp bi,xpe la...ni tak..huhu...apepun aku hargai ape yg anda sumbangkan secara langsung atau tidak...especially soklan2 'killer' anda kpd sy...menda cam tu membuka mata sy tuk lebih maju tuk guide anda sume...huhu...

saya nak mengucapkan

GONG XI FA CAI !!


comel kan?? nak seekor...sape2 bleh la hadiahkan aku arnab...!! hahaha

0 celoteh:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...