Saturday, February 12, 2011

Kami Buat Lagi !!!

Salam...

haaaa....genap 1 tahun peristiwa tu berlaku...
tapi peristiwa tu berlaku kat depan EP...sebelum bangunan baru tu siap...
bersama ngn budak bunga raya...
tu la permulaan segal-galanya...

dan setahun selepas tu....KAMI BUAT LAGI !!! hahaha...
ingatkan mula2,dah takde dh menda ni...almaklum la...dh besarkan...
tp dek kerana dendam si fain memuncak...kah3...
buat gak....besar x besar...layan jgk menda ni...walaupun tgh exam week skang ni...

method kali ni sama mcm pekena Fain dulu...waktu subuh...yeah...
seawal 4.40 pg...aku bangun n gi umah diorg ni...
'lauk' tuk 'sahur' aku dah sediakan...
tambah lagi 'lauk' fain dah 'masak' kat umah dia...

ape 'lauk' ku?? hahaha...just arca buah yg dah seminggu x disentuh...
dikisar sikit2...kasi hancur,pastu tambah la sikit tepung sebagai penaik rasa...
diperam selama 4 jam...siap !! haha...

'lauk' fain...tepung susu yg expired...haha...aku xtau r dia bancuh ape...tyer r dia sendiri..hitam kaler nyer....aku punyer wangi je bau dia...xde r busuk sgt...
ape2 pun layan video ni....


video

HAPPY BIRTHDAY WAN HAFFIZ !!!

3 celoteh:

.: F@!n :. said...

at least bau dia ok g dr aku kna..smggu aku kna migrain...hehehe..

P/S: pis happy belated bithday...sja tak nk wish awal2.... =p

Wan Haffiz said...

hahaha..iklan pencuci muka terbaik..
best dowh bau die..ala2 susu tepung nestle gitu..keh3..

thanx sume...nanti buatlah lagi..:)

yazid said...

haha
xbaiklah kenakan rakan anada sebegitu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...