Friday, February 25, 2011

Harap Selamat saja

Salam...

esok kena balik melaka dah
baru dpt berita yg kurang enak dgr drpd Melaka..
hadui...dah berbuih mulut aku membebel...
tapi tak nak dengar...
aku harap event sabtu tu selamat n berjalan lancar...
tp dalam otak aku cam mustahil je...
Just berharap dgnNya...harap semua smooth...

harap jugak esok dpt drive ngn selamat....
1st time sorg2 ni,kalu dekat aku pn xkisah
jauh2 ni ngn jalan pun ntah ingat ke x...harap2 selamat jugak
sampai ke destinasi....jangan sesat ke selatan sudah...haha


p/s: hari ni dpt berbual panjang ngn adik no.2 ni....dia kat asrama...nk jumpa kat sekolah dia td,cari2 xjumpa...last2 dlm phone je r....nampak sgt dia rindu tu....macam2 tyer soklan...tak penah2 dia macam tu...selalunya dia la paling senyap xterkata....kali ni dia paling byk tanya...huhu...ada masa,aku balik lagi nanti...

0 celoteh:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...