Pages

Thursday, February 10, 2011

2 sudah selesai,4 lagi...

Salam...

Hari ni...
Selesai sudah 1 lagi paper...
so totalnya 2 paper dah settle...


paper Web Based,alhamdulilah....thx sir,sebab bagi tips kat kami...ape yg sir bagi sume kuar kat dlm final...so rasanya,berdasarkan pemerhatian aku time jwb tu,sume ok je...xde masalah...ramai lagi kuar awal...sume boleh jawab la tu...aku macam biasa la,siap awal ke siap lambat ke,konpem mengelamun dulu dlm Main Hall tu...aku rasa leh jadikan hobi kot...macam2 aku mengelamun...sambil tengok org2 mcm2 gaya...time ni la nk usha org kan...n macam biasa jugak la aku dpt trace beberapa yg berkomunikasi dlm main hall tu....ohhhooo...kalu aku,dah tembak ngn pistol cicak dah....tak pun dpt makan selipar terbang aku...hahaha...


tu paper Info Theory lak...huhuhu...alhamdulilah...struggle gak r nak faham subjek ni...last2 ni baru aku nmpk flow subjek ni(normal la tu,semua subjek2 lepas yg susah jd mcm tu)...titik tolak aku start nmpk style subjek ni,drpd jasa baik kawan aku tolong ajar 1 chpter dlm subjek ni...start drpd tu,aku tau nk fahamkan tuk yang lain...terima kasih ye Mira...terima kasih tak terhingga....Nadiah pun sama...anda berdua menyelamatkan aku...huhuhu....

thx gak kat Yong Li, kongsi2 ape yg dia faham...kami tukar2 ape yg kami faham tuk tiap2 chapter...dan terima kasih gak kat Raimi n kwn2 dia...dia dok suruh aku ajar dia subjek ni...mula2 berat gak la,last minute jgk dia suruh...aku pun sendiri tak faham sepenuhnya...tp takkan aku nk biar member cam tu je kan...aku ajar la mane yg dia tak fhm...drpd Linear Block Code sampai la abis....mmg berbuih gak mulut aku...mencabar gak r...sbb ada member dia tak abis amek Math Tech lg...so cabaran gak nk ajar drpd betul2 asas...tp disebabkan tu la aku dpt trace mane lg part yg aku x phm...n tumpu kat situ lak...

tapi yg paling utama,aku berterima kasih kepadaNya,kalu tak kerana Dia,aku xleh bawak juga subjek ni...Dia bagi aku faham subjek ni melalui perantaraan yg hebat2...huhu...Thank You

next,bersedia tuk terima 4 lagi paper....4-4 ni pun killer gak...riso gak...so kena start skg...

0 celoteh:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...