Pages

Sunday, February 20, 2011

Prepare tuk jalan jauh...huhu

Salam...

sekadar update ngade2...

menunggu masa je skang ni...
tepat pukul 8 mlm aku berangkat ke Kota Bharu, Kelantan...
ni mmg tekad aku lepas balik exam...
bukan balik ngn family,tp balik sorg...
sbb sebelum final,moyang aku jatuh sakit lagi...
ni kali ke-3 dia jatuh...1st kat dalam tandas,2nd x igt kat mane...
n ke-3 ni dgrnya yg paling teruk....huhu..bila dgr citer tu drpd umi, seblum exam...
adoi...risau jadinya...walaupun dah tua,tp biasa la,org dulu2 mane leh duduk diam...
nak je bergerak...diorg ni dah biasa ngn suasana hidup susah dulu...
so,aku decide nak balik kg sebelum hometown...
"mok,tunggu cicit kesayangan mok ni kelik kg deh..."..huhu..

jadi...maybe perjalanan yg memenatkan pasal aku kena ada kat melaka sebelum sabtu ni sebab ada program...jadi...aku just dpt spend masa 1 hari kat kg n 1 hari kat hometown...lg 3 hari tu sume masa tuk perjalanan jauh...
haha..balik dah la jarang2....bila dpt cuti je,hah amek ko,sekejap je jumpa...pastu ke melaka balik la aku...nak wat cam ne...walaupun ada yg duk mengeluh bila nk balik,bila nak balik kan?? haha...

apepun aku harap perjalanan ni selamat pergi selamat pulang....^_^


0 celoteh:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...