Pages

Monday, February 28, 2011

kembang2 kecut

Salam...

hurmmm....kembang2 kecut menunggu esok...
sebab esok secara rasminya aku akan start praktikal...
wondering r ape yg akan jadikan...
ape yg aku kena wat,penat ke nanti,ok ke staff2 kat situ...
takut la salah situ, salah sini...
huhu...almaklum la nak ckp pengalaman keje tu...aku xde...
time cuti spm dulu aku goyang kaki je duk umah jaga adik2...
mak aku gak yg ckp "time ni la(cuti spm) awok dpt rasa cuti lama(3-4 bulan) lepas ni awok masuk U n keje xdpt dh cuti cam ni"...
n guess what...mmg betul..MMU ni xkasi cuti lebey2 mcm IPT lain...n keje nnt for sure susah nak dpt cuti...so in the nut of shell xde pengalaman berkerja...
tu yg kembang2 kecut ni tunggu esok...huhu...harap2 ok je...

All the best gak tuk member2 aku yang lain...ramai member aku yg aku kenal praktikal kali ni...sama course or yg lain course ngn aku....huhu...bergembira r dgn kerja masing2...nanti leh la share2 ape yg korg dpt...kita duk semeja n story morry....


btw,hari ni gi shopping sikit kat MITC...ada PC Fair lagi...huhu...actually dah gi ronda2 dh jumaat lepas...tp beli nyer ari last...time2 ni la leh dapat murah...so leh r tgk2 ape yg aku beli....

Cooler Master...huhu..hajat lama dah nk beli...tapi tak kesampaian...akhirnya beli gak...memikirkan laptop aku yg dah start panas...kena beli 1...tak nak jd senasib ngn laptop BenQ dulu...terlampau panas smpi rosak motherboard n skrin....
NotePal U3 ni unik sikit bagi aku....besar tu 1,dia punyer kipas kita leh adjust nk kat posisi mane...kelajuan kipas leh control...bleh tambah kipas lagi kalu tak cukup(sedia ada dh ada 3)..n yg paling cool,dia leh jadi beg galas atau laptop holder r tuk kita...so smart gak cam tu...beli terus...huhu

n then beli la mp3 player ni...ngn pendrive sekali....pasal menda alah ni kena pasang ngn pendrive...kalu x,xleh r kuar lagu...ni khas tuk keta 'unicorn'...bosan2 leh la pasang lagu yg aku download....

k r..nak tido...esok nak kena siap2 tuk menjalani kehidupan baru...TILL THEN,SEE YAA

0 celoteh:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...