Pages

Friday, August 07, 2009

Keseorangan Di sini...

Salam kepada semua...
haih...hari ni aku sorang- sorang jer kat umah....
selalunya ada la yg lain, kali sume dah balik so sunyi la sikit umah ni...
tengah hari tadi pegi hantar Hazri ke MC....perkena Sup Utara kejap, si Hazri pingin sgt mau makan Sup Utara...aku layan je...tengok2 dia gi dulu sebab bas dah nak bertolak dah...
time aku nak balik tu terserempak dengan kak Wani lak...ape la dia wat baru hari ni baru balik kg...tengah beli roti yek...malas nak tegur...kalu saya tegur nnt tak pasal2 akak kena beli roti untuk saya sekali...dah pokai nnt...saya tak main roti 2 sehinggit ni...nk yg RM10 satu(saje je nk demand lebih..hahahah)...sori ye kak x tegur akak ptg td....huhuhu....

HMMM hari ni NISFU SYA'BAN...so mlm seblmnyer tu ada baca yassin di surau BBU....nk dijadikan citer mlm ni....bulan mengambang dan bagi aku kali ni bulannya nmpk pelik...warna cahaya bulan tu MERAH

ni ada beberapa gmbr yg aku snap...x brp bgs sgt kualitinya :-





Untuk aku, jarang r dapat tengok warna cahaya bulan lain daripada yang biasa....terfikir aku...apakah fenomena yang menyebabkan warnanya sebegitu, mesti berlaku satu proses or something r yang menyebabkan benda tu terjadi macam tu dengan izin Allah pastinya.....banyak lagi ilmu yang kita tak tahu lagi tentang alam semesta ni...begitu kerdilkan kita ni.....wallahualam

0 celoteh:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...