Pages

Monday, July 13, 2009

Melayan Tag

1. Nama-nama timangan anda :
udin
judin
aizu
yg latest...dipanggil oleh zafranster....ultimate warrior...xleh bla tul la..

2. Anda seorang yang??
yg jenis cakap main lepas je...
mula2 mmg segan lama2 ok r..
ssh nk memulakan perbualan...
xsuka serius
x hebat seperti org lain

3. Insan teristimewa :
xde kot....
(parents tak termasuk dlm list ni krn mereka terlalu teristimewa utk setiap anak2)

4. Lagu kesukaan anda :
asalkan bila aku dgr lagu membuatkan aku termenung..hah tu la lagu yg aku suka..

5. Makanan kesukaan anda :
sume jenis....asalkan x kelat....

6. Sikap yang buatkan anda stress :
kena pikul tanggungjawab berat
perlu wat keputusan yg menentukan masa depan sesuatu...

7. Warna kesukaan??

warna biru air laut

8. 3 bende yang mesti ada dalam beg??
dompet
kunci
handphone

9. Bila kali terakhir anda menangis..kenapa??
kalu menangis sbb potong bawang dikira ke??
hahaha..
xde lg...
tp aku berharap satu hari nnt aku menangis lagi pabila mengenangkan dosa2 aku telah wat sepjg hidup aku...

10. Tag 6 rakan anda :
faain
aida
hazri
wan apiz
mat top
aizat

dah siap pun tagnya.....aku ditag oleh si ZU & NURAFAZ....ni pun baru habis meeting...huhuhu...lokasi sekarang exam hall tepat kul 2.17 pg....bersama ngn foreigner yg rajin bebenor study...jelez aku....actually teman aleep ni....tgh wat keje ape pun aku xtau..tu yg layan tagged kejap...

p/s: hari ni 1 lg tugasan telah ku dpt..aduiii...program besar gabungan kelab seni mempertahankan diri di MMU akan diadakan...kena antar wakil tuk jadi HICOM...sape aku nk antar ni....takpe2 pikir2 lu...

kena minum air tongkat ali long jack ni...kasi ada ummmppphh ckit..hahaha...


0 celoteh:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...