Monday, September 26, 2011

Anime yg ku Nanti..

Salam..

aku tak sabar sebenarnya nak tunggu anime2 ni...
dah lama aku tunggu...
trailer pun dah kuar...
nak tgk ape yg cool nyer lagi dalam anime ni nnt...

anime2 tu adalah
1) Avatar The last Airbender : The legend of Korra.
2) Satria : Warrior of 7 Element...huhu



kali ni sambungan drpd The legand of Aang lak...tp kali ni citer pasal Avatar seterusnya yang dari puak air lak,Korra...perjalanan dia tuk belajar airbender...element lain dh kuasai tp yg udara je belum lg..ye la, kan Aang sorg je bender angin...tp Aang dh xde,yg ada anak dia..Kuzon..huhu..xsabar nk tgk...



ni lak, mcm yg dijelaskan pada post ni...so xyah nk citer 2 kali r..huhuhu


cepat2 la kuar..huhu...

0 celoteh:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...