Pages

Saturday, September 10, 2011

Terluang

Salam...

hurm...jumaat dah ari ni...
seminggu lagi nk final...

so,kebykan student pun dah start study...
huhu...aku ? rileks dulu...
xleh nk study sbnrnya...

riso duk fikir presentation fyp aku nnt..
ramai kawan2 aku dah lepas...
minggu ni start presentation fyp...
so mcm2 citer dh sampai kat telinga ni...
ada yg ok,ada yg kena tibai kaw2...
huhu...menyebabkan riso...
sekarang ni aku cuba mengumpul keyakinan diri tuk present kat dpn nnt...

takut...nak atasi kelemahan diri...
woo...payah tu...berckp dgn kofiden di dpn org...
ssh tu...speaking lagi tu jaahhh oii...lagi la ssh...
so,Minggu terluang ni la aku cuba la sikit2...
wat dulu pembacaan sikit2..(will do)
wat experiment pada software2 yg berkaitan dengan tajuk...
alhamdulilah,minggu ni berjaya menyempurnakan experiment software tu...
setelah berminggu2 aku cuba figure out macam mane nk install FLARToolKit..
akhirnya...jadi jgk aku install dlm komputer aku....
ARToolkit ok la..dh lama ok yg tu...
so dari segi software,maybe ok ckit...Insya Allah...

xtau nk update ape dh sbnrnya...
nanti akan update sikit cam ne FLARToolKit tu...huhu..
Insya Allah...TILL THEN,SEE YAA...

0 celoteh:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...