Pages

Tuesday, May 10, 2011

Week 11 - Day 57

Salam..

hurm...update sikit pasal pagi tadi...
sekarang keje shift pagi....
tetbe je sebelum gi keje smlm dpt panggilan drpd supervisor..
dia mintak tolg aku wat compilekan report bulan april...
memandangkan aku je yg penah compilekan report time ari sabtu tu..
so aku r kena wat...dia xdpt nk wat maybe sebab nak jaga anak dia yg baru lahir...
tp ape2 pun aku kena siapkan report aku dulu...baru leh compilekan report aku,shahrul,alex & weiqi....huhu...

buat punyer buat...siap part aku...kepala dah berdenyut sbb duk mengadap skrin monitor tu...
dia akan rasa cam pinau2....sekarang compilation nyer report dah buat separuh...malam ni sambung lagi separuh...siap tu,leh la aku buat pembacaan sikit utk AR(Augmented Reality) nnt..
harap2 dapat r siap...

Mintak2 takde gangguan la kan...mcm semlm...hurm...seriau kejap darah aku...main2 lampu lak kan...takpe2...buat rileks je...huhu...

ok la...TILL THEN, SEE YAA~~

0 celoteh:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...