Sunday, May 22, 2011

Experiment 3.1

Salam...

haa...update sekali lagi...
hari ni try lagi buat animation...
follow tutorial ke 5...
animation kereta...
kebetulan ari ni sabtu,kat ofis xde org...so aku fikir,baik aku try wat benda alah ni....
drpd aku xwat ape2,lg bagus aku try buat animation kereta ni...
dan alhamdulilah resultnya menjadi...
kali ni leceh r sikit banding rama2 yg sblm ni..
kena wat animation kat tayar,pastu kat kereta...
ape2pun ni baru yg paling basic...
Insya Allah ada masa,try lagi buat tuk objek 3D yg lain...

misi part animation dah berjaya...seterusnya,misi tuk letak bunyi dlm objek 3D lak...
yg ni gayanya mcm rumit je...tp tgk la eden torai(try) dulu..huhu..
leh tgk video kat bwh ni ^_^




tgk kat Marker tu...huruf 'C', C for CAR....hehehe


p/s: esok nk kena ke Alor Gajah...Mak Sedara minta tolg ajar anak2 dia...ape yg dia suruh ajar,aku pun xtau..tgk je la ape dia nnt....jadi cikgu tadika la skjp aku...kang aku ajar pasal kartun kang...xpasal2 aku lak kena sebat nnt...huhu

0 celoteh:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...