Pages

Friday, May 20, 2011

Experiment Phase 3!

Salam...

hurm...lama tak update blog....
dh lama tak update pasal situasi kat kerja...
hurmmm...
cam ne ek nk mula...
rasanya biar je la kan...

mmg byk pengajaran yg dpt sepjg 2 minggu ni...
mcm2 jgk yg berlaku,
ada yg boleh dijadikan tauladan,dan ada jugak dijadikan sempadan...
apepun....senang citer,bila kita buat 'hal' atau senang citer masalah,kita akan terima padah...
org melayu ckp,berani buat berani tanggung...
fikir dulu sebelum bertindak...
gunakan kewarasan akal bukan darah muda dlm diri...
menjadi bos pun bukannya senang...dpt msg diugut bunuh diancam keselamatan diri,rupa2nya benda biasa tuk bos aku....aku baru tau....wau...besar lg cabaran diluar sana...
kwn2...byk2 kuatkan semangat,kalau kita rasa skrg ni dh cukup mencabar,akan dtg berlipat kali ganda mencabar...kalu yg ni pun kita dh longlai,xtau r la situasi akan dtg bagaimana keadaan anda....
time aku shif malam n ptg tu,mcm2 isu jd rupanya...masuk shif ptg baru tau cerita...pressure drpd pihal atasan tu slh satu...tu normal tu sume company r...


dalam minggu ni gak,slh sorg staf kat pejabat aku kongsi kisah cinta dia sblm kahwin...
waaahhh....bab2 ni aku suka gak dgr citer....
mmg aku tak sangka....dia punyer kisah....
nak dibandingkan ngn personaliti dia skrg...jauh beza...
cinta yg bersegi-segi...boleh wat citer novel...huhu...
last2 jodoh dgn org yg xpenah kenal pun...
"abg dulu,time2 baya ko,xpikir pun pasal pompuan,tp bila naik 26,27,28 mula r berfikir...haa time tu yg ligat tu"
pikir2 balik statement ni,betul gak..time2 ni mmg r kita pandang sebelah mata,tp lama2 kena fikir gak...huhu
"ko nnt,pilih pompuan pilih yg baik2,jgn pilih yg bukan2..."
"ko jgnnn,nnt dah kena baru tau...skang mmg ckp cam tu..."
byk lg r ayat2 abg ni yg buat aku pikir balik...
tak sangka leh kamcing ngn abg ni sepjg bulan ni(pasal sama shif ngn dia je)
suka borak gak dia ni...mula2 aku masuk dulu,dia la yg aku expect paling senyap & susah nk kenal...tup2 dia yg paling ok...

OK !! skrg balik ke topik dlm tajuk entry tu....Experiment AR fasa 3 !!
kali ni aku try buat animation sikit & masuk ke dlm AR....
sume ikut tutorial dulu wat masa ni....credit to A.R.T
lepas ni,bila tau selok belok,aku try buat sendiri lak...
tp mula2 ada masalah gak...baru 4 jam td dpt solve problem tu...ok r...menjadi ^_^
leh tgk kat video kat bwh...huhu...ada lg yg tak menjadi...cam Optimus Prime tu..xde colour...xtau lg cam ne nk kasi ada colour kat imej 3D...




^_^


p/s: kpd sape2 yg dekat2 ngn KLCC,leh r dtg ITEX 2011(International Invention, Innovation and Technology Exhibition) start jumaat,sabtu & ahad ni...kwn aku Alex,ada kat sana...dia join exhibition tu...FYP dia leh kata cool r...so terpilih..huhu...teringin aku nk gi,nk tgk ciptaan2 org lain...mesti byk yg hebat2...tp apekan daya...kerja lak esok...hurmmm
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...