Pages

Monday, May 09, 2011

ISO~IBU~ANAK

Salam..

hurm...kali ni dpt merasa cuti sabtu...
tp apekan daya...malam tu,dpt msg drpd sv...
dia minta tolg aku tuk settlekan keje report dia...
rupa-rupanya report tuk ISO audit ape ntah...
tuk company nyer ...
so dtg r ofis n mengadap r benda tu drpd pukul 9.00 mlm...
duk buat benda tu sambil pasang lagu kuat2...
dah mcm disko dh ofis tu...sv bwk speaker dia,pasang situ...
kami buat keje kat bilik boss....1st time aku masuk n duduk situ...huhu...
duk situ sambil borak2...citer tu citer ni...dgr lagu tu borak pasal lagu ni...
haha...sedar2,aku ada salah wat report...adoi...sv gelak jahat kat aku...siot je...
padahal dia sedar aku wat salah...sesaje je xnk tegor kan...
pastu,dia lak sedar dia wat salah...haaa ape lg..aku lak gelak jahat kat dia...hahaha...
mcm tu la kami...huhu...last2 siap gak report tu...pukul 6.30 pg...
mane taknyer 44 tempat aku kena buat report...compile dlm 1 file...aku kena wat bulan march....
berdenyut kepala aku dibuatnya mengadap laptop je....tahan je la...asalnya mmg dh sakit kepala sikit...xpe2...tolg sv nyer pasal....xkisah....

ok...stop pasal tu...ikutkan tanggal 8 Mei adalah hari Ibu kan...so...SELAMAT HARI IBU kepada ibu2 diluar sana...jalankan tanggungjawab anda sebaik mungkin...huhu...aku x terasa pun pasal menda tu...mane xnyer balik kul 7 pagi...tido n bangun dh separuh hari....haha...

Tadi,aku dpt msg drpd sv aku....Isteri dia dah nak bersalin..dia tgh tunggu kat luar wad lg wkt tu..so dlm kul 11 lebih,aku n Faizol ke Hospital Melaka tuk jumpa dia...alhamdulilah...Dia dah dpt anak yang ke-3...perempuan.......kecik molek je anaknyer..aku dpt tgk wkt nurse tu nk pindahkan baby n maknyer ke wad biasa...xdpt nk tgk lama2....tp tu la 1st time pengalaman aku tgk baby yg baru je dilahirkan...org ckp fresh lagi...huhuhu....Apepun...Tahniah la kepada Abg Aidid dpt anak baru...awal 5 hari drpd yg dijangkakan...dan2 je mlm time kami wat report tu duk citer pasal isteri dia yg dh sarat tu..tup2 dah kuar..huhu....

ni pun baru balik drpd hospital....mau tido dulu...xpe lambat2...pasal aku keje malam lak minggu ni...huhu..boleh kata rileks r sikit banding minggu lepas...leh r settlekan perkara2 yg xsempat nk settle nnt..Insya Allah~~

1 celoteh:

mcm ni lah said...

assalamualaikum salam kenalan,. saya follow blog ni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...