Pages

Sunday, October 03, 2010

Selesai Exam...Sambung Raya


Salam...
baru terasa nak update sebentar...

akhirnya penyeksaan sume dah berakhir...
paling menyeksakan pada selasa,rabu,khamis n Jumaat lepas...
sampai sakit n sengal2 belakang aku dibuatnya...
aku cuba la usaha yg terbaik...biarlah Dia yg menentukan aku layak or tidak tuk dapat ape yg setiap org idamkan keputusan utk tiap2 exam....
mmg ada paper yg mengecewakan hati tp aku tak leh nk kata ape...just proceed je...sbb kalu asyik berfikir pasal paper tu,akan jejas tuk ari seterusnya lak...hurmmm
kali ni tpt study : Perkarangan Main Hall...huhuhu....tenang tempatnya sgt nyaman dan byk jgk nyamuk....dah berapa byk aku bunuh nyamuk pun aku dh tak tau...huhu...layan je la...

Tempat menelaah ku...

Paper akhir~~

Keesokannya aku n senior2 Silat plan tuk beraya ke Rumah terbuka cikgu kami...
alhamdulilah semua berjalan lancar....lama tak ketemu masing2....terigt zaman2 alfa dulu...
pastu sambung ke umah Ust.Fahim....aku follow Abg Nik n Kak Ada je...huhu...
ape2 pun makanan sumenya SEDAP !!! geram rasanya nk tapau...hahah

kami di ruang menunggu~~ada yg tak abis exam lg

Di rumah Cikgu ZAmir

bermain-main ngn anak Cikgu Zamir...

HUHU...SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI~~walaupun dah nak abis..

Second trip...umah ust.Fahim



itu la serba sedikit yg boleh dikongsikan....okey la...nak packing....bukan balik hometown...tapi utk Perancangan seterusnya....Plan 'T'...yeah..Destinasi Bajet Kami...

0 celoteh:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...