Tuesday, October 19, 2010

20 Jenis Kentut


Ada antara jenis orang yang suka kentut yang selalu kita dengar tapi ada jugak yang kita tak pernah dengar. Ada 20 jenis orang sebenarnya. yang suka kentut. Banyak tu..Adakah anda tergolong dalam 20 orang di bawah ni??. Antara jenis-jenis orang yang suka kentut seperti berikut:


1. Orang TIDAK JUJUR: Orang yang kalau kentut lalu menyalahkan orang lain.

2. Orang BANGANG: Orang yang menahan kentutnya sampai berjam-jam sampai kena buasir.

3. Orang BERWAWASAN LUAS: Orang yang tahu bila harus kentut.

4. Orang SENGSARA: Orang yang ingin kentut tapi tidak boleh kentut.

5. Orang MISTERIUS: Orang yang kalau kentut, tapi tiada siapa yang tahu.

6. Orang GUGUP: Orang yang tiba-tiba menahan kentutnya bila tiba masa nak kentut.

7. Orang yang PERCAYA DIRI SENDIRI: Orang yang selalu mengira kalau kentutnya bau harum.

8. Orang SADIS: Orang yang kalau kentut di tempatnya terus dikibaskan baunya ke tempat orang lain.

9. Orang PEMALU: Orang yang kalau kentut tidak bunyi tapi lalu merasa malu sendiri sehingga merah muka walaupun orang lain tidak tahu.

10. Orang yang STRATEGIK: Orang yang menyembunyikan kentutnya dengan tertawa terbahak-bahak biar orang lain tidak dengar.

11. Orang BODOH: Orang yang kalau bila habis kentut lalu menghirup nafas untuk mengganti kentutnya yang keluar.

12.Orang PELIK: Orang yang kalau kentut di keluarkan sikit-sikit,sampai bunyi "tit-tit-tit".

13. Orang SOMBONG: Orang yang sering mencium kentutnya sendiri.

14. Orang RAMAH: Orang yang senang mencium kentut orang lain.

15. Orang yang tidak suka BERGAUL: Orang yang kalau kentut sambil sembunyi di bawah katil atau pun dalam almari.

16. Orang AKUATIK: Orang yang kalau kentut di dalam air sampai bunyi "blukbluk3"

17. Orang ATLETIK: Orang yang kalau kentut sambil mengeluarkan tenaga dalaman atau pun sambil berlari pecut.

18. Orang JUJUR: Orang yang mengaku kalau habis kentut.

19. Orang PINTAR: Orang yang boleh meneka bau kentut orang lain.

20. Orang MALANG: Orang yang nak kentut tapi terkeluar taik sekali.Buwekkk!!


credit to : http://zuarxpdc.blogspot.com/


p/s : tunggukan sambungan nyer...huhu

2 celoteh:

Afifah said...

weyh! xde post lain ker ha!
HAHAHAHAHAHAHAHAHA!

Aizuddin said...

haha...
nama pun post lawak..
sesaje je..xde keje...
tp nnt ada smbungan dia..
lebih kpd info lak...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...