Pages

Thursday, October 28, 2010

melepaskan 'Rindu'

Salam...
nak tulis sikit je...
sejak kebelakangan ni aku duk baca post2 lepas(nk ckp blog aku tmbh 1 widget baru..hahaha)...
tp bila dibaca balik post2 panjang aku dulu...
begitu busy kah aku sampai cam tu sekali...
aku x rasa ape sgt la time tu...
tp bila skang ni.....bila baca,
terkeluar persoalan "eh,busy mcm ni sekali ke?"
haha...layan je la....

so Isnin lepas,sesi melepaskan rindu terhadap peristiwa2 dulu terjadi tanpa disangka....
ada meeting silat wkt tu...datang r 'supporter' aku time aku presiden dulu...
Kak Ain & Najiah....mcm pelik je,aik tetbe je dtg...hahaha...
lagipun lama tak jumpa Kak Ain, Najiah ok2 je...so ramai yg saling 'rindu merindui' hahaha...
kami bergelak tawa jgk mcm time dulu2....
mereka2 ni la yg byk tolong aku time aku susah dulu...
byk gak program yg kami wat sekali....
kalau lah Kak Ada ada time tu,complete set....Armor(Kak Ain),Sayap Kiri(Kak Ada),Sayap Kanan(kak Najiah)...haha...boleh la jadi robot gayanyer....
kwn2 yg lain pun byk membantu...jgn la terasa lak...hehe
kebetulan Cikgu Zamir dtg meeting n willing nak belanja kami !!
waahhh....best2....mmg kebetulan

Wkt ni pun dapat berborak lama ngn Cikgu Zamir...dah lama jugak tak jumpa beliau...mcm2 dibualkan...seronok bila sume berkumpul...balik dgn puas hati ^_^

^_^


p/s: Lepas ni kena ke UM lak...tuk Tournament Silat....huhu,,,ni first time aku berkecimpung dlm bidang olahraga....kecut jgk perut aku ni....bebdk UM !! prepare...haha

0 celoteh:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...