Pages

Sunday, November 15, 2009

Prepare

Salam....
pejam celik pejam celik dah masuk minggu ke-4 dah...
Minggu midterm....!!!
aku masih byk lagi benda nak dikuasai....
masih mengesot mcm dlm citer Ju-On slow2...

minggu depan dah start midterm aku.....
minggu depan jgk la dah start agak2 busy ckit....
adui...kenapa la jd cam ni...kalu bleh nk tumpu study saje....
selalu aku balik umah, tgk kwn2 (housemate study)...pergh jelez rasa...haha
aku balik2 dah penat2 badan...mau study?? jgn harap r....mmg terus swimming ke tempat tido r
mcm 2 3 hari ni..start jumaat,kelas dari pagi smpi petang, malam tu lak ada meeting MAC
(Martial Art Corridor)..terasa asing lak dlm meeting tu...hanya aku seorg je Melayu...
rasa janggal giler....sume cina2 belaka.....abis meeting aku gi straight ke Sri Ruby....program Gen-Q...tak nak terlepas wat kali ke-2...dulu terlepas gara2 meeting gak...haih....kali ni dpt la jgk sikit2,dpt masuk last 30 minit jer....kebetulan lak jmpe abg Aizam disitu...balik ke Melaka sekejap setelah beberapa minggu bekerja di cyber....hmmm....n then balik tukar2 pakaian....kita ke masjid Al Irsyad..!!! Qiam.....lama dah tak tido masjid....hahaha..rindu siot....kalu bleh nk guling2 dari hujung pintu masuk smpi ke mimbar tu...hahaha..(rindu punyer pasal)...esok selesai Qiam, aku terus cabut umah pasalnyer ada kelas DATABASE lak pagi tu...ikutkan ada slot pengisian wkt tu...hmmm

pagi2 dah ada kelas,teringin jgk sbnrnya nk join Klinik Solat...tp apekan daya....lepas abis kelas...ada rehearsal Muhibbah Dinner....ikutkan aku kena gi tuk tahu flow of program...tp aku hantar wakil la senang...thank to Leen n Abg Zack...kalu x, x cukup kaki tgn sy sbb pd masa yg sama aku ada group discussion jgk...pergi la ke umah kawan aku ni di DAHLIA 13 tak silap...ke 15...lupa dah....selorong ngn Dahlia 6 rupanya...hmmm....duk khusuk wat projek alik2 dah kul 3..
cepat tul masa lari marathon...balik la ke umah..smbil2 jln2 tu dgr la dr Dahlia tu speaker dr Masjid rasanya...dalam hati "Slot Praktikal ni"...nk gak tgk...tp kena bayar nnt...hahaha..xde la..wkt tu bdn dah penat..aku dpt rasakan ni gara2 wat latihan stamina silat wkt mlm jumaat tu...mmg aku tibai kaw2 fitness wkt tu.....terasa jgk la effect dia smpi skrg...

Balik2 terigt lak...aduh...kena jumpe direkter MAC ni..nk bicang pasal booklet...tp tangguh r dulu...tido dulu...rehatkan diri...tangguh la smpi ke malam...malam tu jmpe la...byk lagi tak complete lagi ni...hmmm..takpe la wat yg aku ada je.....balik2 saje dari meeting rehat2 jap n wat la buku program tu....wahhhh....sampi ke pagi hari ni...hahaha...duk menaip je n design pagefront....hari ni 60% dah siap hmmm...tp dari segi pelajaran...programming aku xrevise lagi, discrete byk lagi aku x phm...database....waaa test rabu ni...hahahaha....

minggu depan akan ada promotion week tuk Martial Art Corridor ni...kena jaga booth...hmm...
midterm,labtest,study selalu bermain dlm fikiran ni...mcm dlm citer kartun (ada bintang pusing kat kepala bila kena ketuk)..

btw,MAC xde poster lagi tapi tak pe la tnjk Front page aku wat suda...nk promote sikit...haha




p/s: ikutkan hari ni ada jaulah ke Cyber...bleh jmpe kwn2 kat sana...tp pikir2 balik takpe lah...aku stay sini je r..yg lain gi r dulu...lain hari r kot...

0 celoteh:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...