Saturday, November 07, 2009

Grading Silat Gayong

Salam...

waaaa....baru abis tgk citer skrip 7707 wat kali ke-2....hahaha....
mlm jumaat ari tu tgk sikit2 jer...kali ni tgk penuh.....hahaha...
tutup pintu bilik..kasi gelap..pasang speaker full bass....n tgk la dlm 4 org ....
masing2 pegang bantal busuk masing2...hahaha....mmg best....sound effect tak leh bla...
seram sejuk jgk la..sbb peristiwa / kisah2 dia tu mcm selalu berada di sekeliling kita...terasa la seramnyer....tgk trailer kat bwh ni utk makluman lanjut...



balik pada tajuk entry kali ni...alhamdulilah...ari ni bebdk silat Gayong selamat menjalani Ujian kenaikan Bengkung....cuma yg tak sempat aku....hahaha..sbb ada kelas...last minute lak tu lecturer ckp...hurmmmm...sebenarnya agak frust...penat2 mengingat buah[golongan 31,Combat (14 buah),Kunci mati(14 buah),Pentas(7 buah yg pjg),asas gerakan & elakan]...byk kot...last2 x grading aku..hahaha...takde rezeki utk kali ke-2...dulu first time miss sbb ada final exam...kali ni kelas lak....malas dah rasanya....maybe sbb niat tak betul ni...aku ada pasang niat jahat..tu yg Allah halang aku ni....hurmmmm....rasanya la....

takpe la...pengorbanan...utamakan study dulu....huhu....

ape2 pun tahniah tuk yg grading tadi....tak kisah la ada yg terkehel ke ada yg tersilap ke...sume dah lepas....

sikit je update...nk start wat homework(tgk..!! baru nk wat...aduiyai)...haha takde mood sepjg hari ni...ok la....Congratz utk bebdk yg grading tadi....TILL THEN,SEE YAA..

p/s: kelate kaloh bola pulok....hurmmm...xpe la cuba next time...bila la tu.....


masih berfikir..dan berfikir dan berfikir....aku mmg lemah tuk wat keputusan...

0 celoteh:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...