Pages

Friday, November 27, 2009

Martial Art Nite


Salam....
haaaa....fuhhh..lega...
sume dah abis....
MArtial Art Nite suda pun berakhir....setelah mcm2 berlaku...
akhirnya abis jgk program ni...
Hari khamis (semalam)...aku dah xde kelas....so ikutkan boleh la balik kampung kan...tp apekan daya...mlm nyer masih belum prepare lagi...so pagi tu aku dah tercegat kat main hall ngn direkter n beberapa org lagi....duk buat tu buat ni....panjat tangga kat situ..panjat kat sini...hehe....kekdg kalu xde keje duk main tekan2 piano kat situ....n then bila smpi je PA system...duk la kat situ lepak2..smbil tgk ape yg diorg pasang....mmg berdentum gak main hall...bunyi Muziknye masyuk giler....bergegar jantung woo,layanzzz....hehe....dalam kul 3.30 ptg baru la ramai org nak dtg ke Main Hall tuk set up dewan haih..=.=!!..agak kelam kabut jgk r...dgn rehearsalnya baru nak wat...nasib baik sume dah berlatih awal2 dah...kalu x tau la...tp tu sume pengalaman jgk kan.....yg aku tertarik waktu direkter suruh OC(organize Comitee) belikan makanan tuk kami sume....smpi2 je mknan...dia suruh sume makan...n tetiba dia terigt yg aku n afiq(bdk cekak) ada kat situ.....dia ckp la" eh2, u two...itu mkanan non-halal..ayam dia xsembelih,itu guna machine...nnt saya suruh Cheng belikan yg lain"...aku dlm hati ckp"tau jgk dia bab2 sembelih yek"...bagus2...dia concern part2 ni sume...aku n afiq x kisah mane pun...x makan pun xpe...si afiq wat gurau2 mcm terliur nk makan jgk...direkter siap halang lg ckp ini non-halal... saje je nak gurau2..hahaha...tp ape yg aku tertarik tu ..dia concern pasal makanan n tau mcm mane halal or non-halal...selain dari daging khinzir....bab2 yg sembelih pun dia tau sikit2...ok r...still jaga kebajikan kami...huhuhu...

Pada malam tu agak takut jgk la...sbb mane tau ada yg wat hal pada event tu kan...overall setakat kucar kacir sikit tu ok r....aku lak dibagi task last minute lak..tuk jadi pelakon tambahan...nasib baik tak perlu ckp..kalu kena ckp mmg aku x terima la...wataknya adalah..gangster or ah long...aku wat spontan je suda.....hahaha...menjadi jer...wataknya xde la susah sgt...setakat belasah org...mmg pakar r...kui..kui..kui...(poyo)...ape2 pun...sume dah selesai...bak kata direkter "I'm Free !!!!"...hahaha...mmg betul la free...muka dia happy giler...ye r...mcm2 tekanan yg dia dpt...dia buat byk keje....kita tgk la pulak MAC tuk next time...haha...mcm mane lak situasinyer...


duk bincang pasal budget ni~~ huhu~~untung2..wawa

Lion Dance...,mengiringi VIP..n terus naik ke pentas
gamabr dari belakang tabir

Para Penonton..~~
Mr.Syukor Speech..

Tuan Direkter...

haaa..wkt ni gelabah....nak pasang matress....mmg takut lama sgt...kelam kabut giler..nasib baik MC pandai ambek masa....sempat aku snap dlm kelam kabut tu..hahah..cuma gelap ckit..
lepas habis scene drama....prepare tuk Chinese Orchestra lak...duk susun kerusi n Mic...
Persembahan Bermula...first time akut tgk performance Chinese Orchestra ni...mantap2..
CLS dance....

***************************************************************************
All Comiteesssss......huhu

Me n Afiq wif the phone..hahaha...ni la first time berkerja ngn non-muslim...kami dua org je melayu nih...indian lagi la xde...best kenal2 ngn diorg ni,mcm2 perangai ade...ngn amoi2 n kwn chinese lain...hahahaha...

p/s: Dek kerana program ni...kami terpaksa berkorban utk pulang ke rumah beraya....ok ape..haha

0 celoteh:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...