Pages

Sunday, April 26, 2009

UPG : TOF 3....XPDC ke Gunung Datuk...

Salam...
hari ni aku baru saja balik dari Gunung Datuk di negori sombilan....
dibwh program anjuran UPG collabrate ngn Outrec & netball....
aku cuba try join UPG lak...sbb takkan sekadar daftar je kan x join ape2...mesti kena join gak prog2 ...
alhamdulilah....aku dialu alukan oleh ahli2 UPG....
overall puas hati sebab dapat naik ke puncak Gunung Datuk...
bleh tahan jgk r....2 jam lebey ckit mendaki tuk sampai ke puncak....1 jam lebey utk turun
ada yg pancit ada yg cram kaki...mmg menguji stamina & mentel kita...ni yg aku minat....
lasak2 baru bez....
disamping itu(mcm karangan)
dpt input2 pasal mcm mane nk jadi faci yg bagus....
sebelum ni aku dah terlepas TOF 1 & 2...tapi tak pe...
just dpt input cukup r...
aku igt lagi definasi faci :-.....
  • seorg insan
  • menyampaikan mesej
  • menggunakan sumber-sumber yg ada
  • menyeru kearah kebaikan
  • mencegah kemungkaran
  • mengikut sistem organisasi
lebey kurg cam tu r..aku pun x igt sgt...tp tau la jgk ckit2....
dr sini gak aku bljr ape itu Modul,ciri2 fasi yg bagus...n byk lg...

xkisah la yg penting ada BBQ n dpt daki gunung...hahahah

ni antara gambar2 nyer...

tgh main game 'botol'

tgh mendaki...

dah smpi ke puncak...berehat skjp...
duk rileks2...
ya...itu dia...reefky ngn tandi...bdk indon yg bleh tahan kelakarnya...
bkn wat aksi seksi yeh...ni just nk tnjk benda yg hinggap kat seluar aku jer...hahaha
mat top,tok imam azmi,aku n aizat
tgk...tinggi x tinggi nyer tpt ni....
hehehehe
gayat x?..jwpn nye...x.....rasa nk terjun ada jgk kekdg....
gmbr ni smart...
nama aku sdh terukir di salah satu batu besar disitu(walaupn bkn aku wat..tp bangga tu hampir2 nk ada r)

mmg seronok daki gunung ni...tmbh2 lg mlm sbtu tu ada night walk...kena jalan seorg2 kat lorong gelap yg di sekelilingnya hutan....yg tu pun seronok...jalan dgn amannya...

insya allah bleh join lg next time....till then, See yaa !!!

p/s: bila fikir sejenak...setiap weekand aku ada aktiviti....x merasa berehat kat bilik pun lg setiap hujung minggu...fuuiii...bila la nk study ni....ish3...final dah dekat beb..



0 celoteh:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...