Tuesday, April 28, 2009

Hari ini...tawan Bukit beruang pulak...hihihi

Hari ini....atas cadangan abg hazri kite...
lepas asar dia ajak berbuka puasa kat bukit beruang...
so lepas asar tu terus bincang n divide tugas ckit2....
terus jalankan misi masing2...
fain n wan hafiz cari makanan...aku n sifi just panggil kwn2 yg nk ikut....
so dlm kul 6....kami berkumpul n then bertolak menuju separuh puncak....
tgk sape2 yg pancit....xde sape2 pancit...ckit je kot...
yg takut2 ckit time lalu kat kwsn beruk la...dgn bwk makanan...x pasal2 lak nnt beruk yg buka pose..bkn kitaorg..hahaha
sampai kat puncak....duk la merenung ciptaan Ilalhi....ckp2 kosong smbil tunggu abg hamdan n aleep kita ni....
dah smpi.....
gelak2...sedar2 azan dah berkumandang...so kumpul 1 tpt buat halaqah n berbuka la kami...
smbil berkumpul kami berbincang mcm2...dpt info ckit....
dan kami juga solat maghrib d separa puncak bkt beruang tersebut....terasa setiap pergerakan sakit bila bersentuhan dgn batu2 kat tanah tersebut....tu tak pikir lagi cam ne org2 dulu seksa nk solat time perang...smpi ada solat n kena panah pun tak perasan..bertapa khusyuknya umat zaman nabi dulu....selepas solat kami mendgr tazkirah ckit...tak byk pun..ckit je tp senang paham....yg tu lebih baik aku rasa la....pemandangan di waktu malam kat ctu....fuh lawa sgt2....ngn lampu sana sini....

apabila smpi ke bwh balik,solat isyak pun dah sudah,cam biasa r..training silat lak....
letih x letih blkg kira......
tp assignment tak siap2 lagi....waaaa....bila mau buat ni...???!!!
rileks2...borak2..
hah...makanan sudah smpi..!!!
bkn main seronok lg dpt mknana....
matahari terbenam...cantik...












pemandangan dari atas....














riadah,riadah jgk...solat jgn lupa...



itu je mau share ngn kengkwn....till then...SEE YAA....(^_^)
secara tuntasnyer maju la sukan untuk negara

6 celoteh:

mohamad said...

salam..

udin_aizu.

cewah..cm kt shoutbox plak..hehe..

aktif2 jgk..esaimen kne siapkn..tau..hehe..

cntkla gmbr2 dr hp udin..sy nye kurg sket..huhu..

Aizuddin said...

tu r pasal...
nk wat essaimen...xreti sgt...
sy wat slow2...
gambar cantik??
tgk org r sape yg tgkp tu....hahahha
tu pun puas badget angle tu..

WAN HAFFIZ said...

tu belum handset kamera 3.2 mp lg...hahahahaha

Aizuddin said...

owhhhh....
promote hdset sendiri ke tu....
ala....2.0 pun ok dah tu....

.: F@!n :. said...

indah sungguh ciptaan ilahi....

Aizuddin said...

org yg naik kat atas tu pun indah2 mukanya
kan kan kan???? (stail kak erma)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...