Wednesday, April 29, 2009

Cara-cara melepaskan tension di hostel...

haaaa....
tgh2 belajar....
ada kwn kita ijat nama diberi siggah jap dibilik aku...
dan ternmpk la beliau beberpa genting dibilik aku...so ape lg...
ape yg kami buat ?......saksikan...


haaaa..itu dia....cara release tension yg agak brutal hahahhaah
xde la...just selingan jer...tp kalu tu caranya ape salahnya..haahaha...ikut cara masing2 r..
bg pihak hostel...jgn risau...sume smph2 tu dah buang tpt yg sepatutnya...x semaknye la...pandai wat pandai la kemas kan....

k r...smbg wat assignment...till then...see yaa...!!!

7 celoteh:

..: nurafaz :.. said...

haaiizz....

ish2...

.: F@!n :. said...

bgus ijad t kalu nk potong kayu ker aper ker aku pggil ko jer...

Aizuddin said...

to nurafaz:
haiii..pelik ke kitaorg wat cam ni?

to fain:
potong kayu guna gergaji je...
kalu nk potong org br panggil dia...

BudinSengkeK said...

ckp kt ijat kate nk upah dye tbang pokok kt dpn umh aq..hahahaha

Aizuddin said...

to Budin :
ok2...nnt aku gtau...so brp ko nk upah dia?

~si penguin~ said...

hahah...mmg la korg ni xde koreje..erm,ni mesti mat top yg jd cameraman...
ni ijat yg aktif upg tu kn?perghh..muka senyum puas hati tu blh patahkn genting...TAHNIAH!! xnk join silat gayung ke?nnti blh prcahkn lg byk..

pesanan dr pihak penaja..
--> bajet dh lari tu,bpe ek kos satu genting tu?:P

Aizuddin said...

to si penguin:
kata pihak berkenaan pecah satu xpe lg...
jgn pecah sume...
esok nk wat persembahan...nk kena guna genting dlm bilik sy gak....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...