Pages

Wednesday, April 22, 2009

Cerita seram secara ringkas...

1. Menung di malam hari...


"malam itu sungguh sunyi sekali,aku keseorangan di rumah. Semua ahli anggota keluarga ku telah pergi ke majilis perkahwinan. Aku duduk seorang diri di dalam bilik.Termenung. Tiba-tiba,lamunan ku terhenti di sebuah pokok yang rendang.

Di pokok itu terdapat sehelai kain,yang tergantung dicelah pokok itu. Fikiran aku kacau.Aku tak tahu apakah benda yang tergantung di pokok itu.Tanpa berfikir,aku pun mengambil hp,dan rakam video itu. Aku pengssn.Aku tersadar yang aku di dalam bilik dengan ibu..bila aku melihat video kilip yang aku merakam tadi..rupa-rupanya..itu adalah kakak cantik..yang tergantung di disitu..

2. Hotel

PERISTIWA INI BERLAKU PADA DISEMber lalu di ceritakan oleh kakak ipar yang bercuti di sebuah hotel di KL.

Semasa abang saya dan kaka ipar sedang tidur di bilik hotel bersama nak bongsunya di atas katil yang besar bersama tiba2 anak saudara tersedar dari tidur dan terlihat seorang wanita yang berambut panjang di hujung katil sedang mendekati jari kaki ibu nya. Ianya menakutkkan dan anak saudara saya yang tersedar segera kejutkan ibunya. Kakak ipar saya memberitahu bahawa ketika itu dia sedang uzur bulanan. Anak saudara saya kembali ke Singapura kelihatan amat takut.


p/s:...tu kat hotel...kalu kat bilik sendir cam ne?...hmmmm.....mmg hijau abis r muka...


0 celoteh:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...