Friday, March 20, 2009

wah sume citer pasal MPBP ni..

aku tgk....sume HOD2 MpBp dah update blog....
satu kemajuan disitu.....sblm ni x sempat nk update sbb bz sgt....
kesiannnn.....
sume citer pengalaman masing2 sepjg MPBP.....ssh nk dpt pengalaman gitu yekk...
dan mcm sume dah serik je yek.....mcm2 cabaran antaranya study byk tinggal,tension nk kena rushing sana rushing sini....haish..!!!
tp penat lelah korg tu berbaloi la kot....dulu aku sendiri x yakin program ni blh berjaya...
tp sbb korg HOD2 cekap2 sume....cepat grab n cepat belajr,tahan tekanan....so program ni dpt dijayakan...so disini kita dpt conclude kan EQ korg tinggi(bg bdk2 ytm yg kena temuduga kat ganu dulu paham r)
tahniah2.....lepas ni bleh asah lagi bakat tu....
post mortem pun dah abis,drpd post mortem byk benda lg nk kena baiki....
aku ada benda nk usul wkt tu tp xpe r...lain kali la.....
Congratz.....


btw,td br abis kelas fizik,n sewkt kelas tu seorg pun x tumpukan perhatian....
nk cuti dah kata kan....tp kalu yer pun cuti...
concentrate la ckit oi.....
ingat sume dah pandai sgt ker.....
tau la pointer sume tinggi2 tak mcm aku....
lec tgh terang konsep2 jwb soklan tuk midterm akan dtg...
ckit je yg beri perhatian...
aku tgk dia pun dh cam x semangat....
dia nk kasi ilmu tp kita pandang enteng je menda ni...
aku wkt tu dah menyirap dah....
rasa nk tengking n baling meja je kat org blkg....
Lain kali....HORMAT LA CIKGU OI...niat diorg baik nk ajar kita...
tu pun x nk hargai.....

sekian....till then..see yyyaaa..

0 celoteh:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...