Wednesday, March 25, 2009

Cuti...

haaahhh...
dah cuti
bila cuti equal to
mkn,tido,tgk tv,bukak com...
tu je la keje nye...
bosan..kalu duk mmu ada gak la keje nk wat
bila duk umah ni malas nya tahap maxima....aduiyai..
sume keje x jd...
tp boleh rilekz2 tu yg best tu...
bila balik umah je byk dah berubah...
mklm la lama x balik...mcm2 dah ubah...
balik2 tgk2 adik dah tinggi semcm je..aik?! cepat tul..mkn calciyum ke?ke vitagen..
ahhh x kisah la....menunjukkan masa berlalu tnpa x kita sedari..
aku smpi2 umah je dgr khabar sedih yg pakcik jiran 2 3 belah umah aku meninggal...
inalilahiwainailairajiwun....
dulu dia la aku gelar pakcik garang...pasal bila aku main ngn kwn2 aku
pastu bila bola(cth) termasuk dlm taman bunga dia (kat depan umah dia,kecik je)
mula dia kuar dgn muka garang dia...
kitaorg buat donno je.....bila dia masuk balik baru la kelam kelibut cari bola dlm taman dia tu....
bila bola masuk lagi...nyorok!!!!....line clear baru amek balik,
tp tu sume tinggal kenangan..kini taman bunga kat depan umah dia pun xde..tuannye pun pergi meninggalkan kami...~al fatihah~

0 celoteh:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...