Pages

Sunday, March 15, 2009

Berakhir la suda beban kwn2 aku....

alhamdulilah....
segala beban yg ditanggung oleh kwn2 aku sume sudah pun berakhir...
Malam Kemuncak MPBP sudah pun selesai dgn jayanya..
cuma ada sedikit masalah teknikal yg perlu diperbaiki lg..
yg lain sume dah manTOP dah...
dan sume pun aku tgk bergembira jer...
bergambar dgn MUAZ....penyanyi yg memeriahkan suasana....
aku xleh nk bergmbr ngn dia dgn berpakaian selekeh....
pakaian aku agak kotor...so,xleh nk dekat2 ngn org....
ditmbh lg dgn penat nyer...Ya allah jgn ckp la....
sbb ape penat...
haaaaa..
sbb tepat dlm kul 10.30 pg...
aku dan keluarga gayong aku kena berangkat ke masjid tanah...
mula2 dgr citer dari abg zack,pemilihan tuk masuk kebangsaan....
aku igtkan pemilihan la ..wat selamba je r....
bila2 smpi kat ctu kira2 1 jam kemudian...
rupa rupanya pertandingan silat peringkat negeri melaka...
MAk AI..!!! aku dah cuak dah....
dah la x praktis ape2 smlm,duk tolg2 ckit keje setup dewan tuk MPBP smpi pg...
aku dlm hati. tak sedap dah...aku nk tunjuk ape depan juri....
takkan la nk tunjuk muka seposen jer...muka dah huduh dah...tmbh lg seposen...
alamak pecah spec mata juri2 tu....
pastu abg zack masuk kan nama aku dlm seni keris n acara ape ntah namanyer...tp bab2 melompat la....
seni keris aku x risau sgt walaupun x bljr lg...bljr time tu gak,dlm masa 20 minit kot...
yg aku gelabahnyer lompatan r...kena wat 5 minit owwww...mcm2 jenis halangan perlu reka tuk smpi 5 minit + dgn stamina kena tinggi sbb nk melompat atas org....
dah la dgn xtau format acara tu...pakai tarammm jer....mampos r..
aku wat jer...srh je geng2 wat halangan kat dpn...aku lompat je atas diorg...
yg x sngkanya aku dpt lompat paras org berdiri tegak(nk kata tegak x sgt...luaskan tpk kaki ckit)..lepas sioooottt.....tp aku ada pencabar jgk...lagi hebat dr aku...bpk smart gayanya....
rupa2nya dia pemenang emas kebangsaan tahun lepas, no wonder r....aku kalah ngn dia...tp x kisah....tp yg kisahnya...sakit pinggan r...ada terhempas badan sbb slh landing...
seni keris lak kekuda kena rendah giler,sakit gak peha nya...tp tu la yg best nya...


balik dari pertandingan tu dlm kul 8.30 mlm kat MMU.....
straight aku ke Main Hall tuk tolg ape2 yg patut kat MPBP...
tp aku tgk sume berjalan ngn lancar...x perlukan pertolgn dah...
Syabas..!!!! so aku just saksikan persembahan smbil rehatkan diri....
seronok tgk persembahannya.Byk benda yg blh menginsafkan kita....
lg2 persembahan Drama dr UIA...mmg smart..!!!!


ni persembahan Drama...nnt kalu ada gmbr lg jelas...aku edit...

setelah selesai benda2 ni...tiba masa tuk mengemas lak....
time ni aku tolg la ckit2....mane yg mampu...
dah letih wkt tu,hahahahah,yg tak tahan nya ramai yg tegur muka aku penat....aku cuba sorokkan..tp xleh....nur ada kot...hahhahaha..poyorssss....

ni gmbr2 nya

p/s : Dengan ini aku ingin mengambil kesempatan tuk memohon maaf kpd sume komiti MPBP serta Hicom n HOD MPBP....mane2 salah silap aku sepjg perancangan program ni.....kekdg aku ckp pakai lepas jer...takut2 ada yg terasa,sume just gurauan jer...tp mmg ada niat pun..hhahaha....mane main ckp tapis2....straight to the ampang point r br best...sory jgk sbb x dpt tolg ape2 dlm pembikinan mlm MPBP tu sendiri...ada menda lain yg di buat nyer....
tp ape yggggg penting, KERJASAMA..!!!!

pp/s : emcee jgk gempak siot...tabik springggg...!!!TAHNIAH...


lepas program ni,ada lg 1 lak...hmmmm....harap2 yg program lg 1 tu berjaya la jgk...

7 celoteh:

Anonymous said...

Thx juga kat ko yg tlh bersusah payah menolong kami..
menerima kritikan dari kami...

thx..
yg janji aku tu..kene tunaikan ke??
tggu akhir sem la ek...
kite main bowling ramai2

.: F@!n :. said...

kredit tuk kawan aku sorg ni...penat2 pun ko tlg kami gak...tak pa jgn risau t mira belanja ko makn...bg pihak MPBP..btul tak mira??hehe

Anonymous said...

ha......

fain.....
ckp je la ko nk blanja..nape nk letak gak nama aku??

jgn riso udin, Allah ade utk membalas segalanya. Bab belanja2 ni, aku tunaikan janji aku yg lepas.. ajak le ramai2...except FAAIN....

Deen said...

janji tetap janji....
main bowling smpi 10 round ok?
sampai tercabut tgn ...

hamdan al-kandahlawi said...

sume nak blanja din ngn fain je..sape lak nak blanje diriku ini..>_<~

haha..gurau2 jek.apa2 pun..tahniah dan kagum dgn semangat antum2 semua utk menjayakan program ni..

moga semuanya mendpt balasan dan merupakan penyaksian di akhirat kelak..ingatlah..sama2 kita ikhlaskan niat..sebelum semasa dan sesudah program..

tahniah sekali lg din!

Deen said...

haaaa...
kan abg hamdan dah nk kita belanja dia....
cam ne ni fain n mira???
ke kita yg kena mintak kat abg hamdan...
pasal abg hamdan dah abis praktikal..!!
konpem elaun ada...

Anonymous said...

klu camtu...kite dahulukan yg tua..

sape yg paling tua antara kita???

adakah uddin, fain, abg hamdan, mira???

sepatutnya, yg tua patut belanja adik2..tul tak kawan2??

cmne abg hamdan?? leh ke??? blh kami main bowling 10 round bak kata uddin....^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...