Monday, August 29, 2011

Ramadhan berlalu pergi..

Salam,

sekadar sedikit update,
sementara internet tgh ok jap ni...

takbir raya dah kedengaran kat kaca tv,
bermakna....

ramadhan telah berlalu pergi...
kali ni terasa ramadhan berlalu pergi dgn laju...
sekejap je dah raya...

sedih,dan kali ini sejujurnya aku rasa sedih dgn pemergian ramadhan...
ramadhan kali ni betul mengajar aku.....
macam2 yg aku dpt...
momentum agak baik di permulaan...
tp kecewa juga saat2 akhir ni agak mengecewakan hasilnya,,,

still sedih...rasa nk bersama ngn ramadhan lebih lama lg...
aku pun xtau sempat ke x jmpe ramadhan tuk tahun akan dtg...
masih kuatkah aku nk rebut 10 mlm terakhir tu....

hurmmm...Wallahualam....

0 celoteh:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...